L'IDEC-Universitat Pompeu Fabra participa a la UN Global Compact Leaders Summit 2010

1 Septiembre - 2010
L'IDEC va ser convidat, conjuntament amb altres de les institucions participants, al Global Forum de PRME a la reunió organitzada pel Global Compact de les Nacions Unides amb la participació de 1.000 líders empresarials i de la societat civil de tot el món, que es va celebrar a Nova York els dies 24 i 25 de juny, amb el lema "Construint una nova era de sostenibilitat", i a la qual va participar el director general de l'IDEC, Pau Verrié.

L'assemblea inicial va ser presidida pel Secretari general de l'ONU, el Sr. Ban Ki Mon, i per l'alcalde de Nova York, el Sr. Michael Bloomberg. L'objectiu de la reunió era elevar la funció de responsabilitat dels negocis i de les inversions vinculada a la necessària transformació més sostenible i inclusiva dels mercats. La reunió representava també el desè aniversari del Global Compact que se celebra en un moment crític de la historia de l'economia global, la qual cosa exigeix un nivell i compromís de responsabilitat i lideratge més grans que mai per tal de promoure la integració global, el desenvolupament sostenible, la protecció del nostre planeta i el manteniment de la pau.