La música i la literatura s'apoderen de la BSM el proper 1 de març

22 Febrero - 2019
  • Es dedicarà una classe oberta a Candide ou l'Optimisme de Voltaire
  • L'associació Maria Canals Porta Cua instal·larà un piano al vestíbul de la UPF Barcelona School of Management

El proper divendres 1 de març la UPF Barcelona School of Management-Universitat Pompeu Fabra s'omplirà de música, literatura, filosofia i conversa. Ho farà de la mà de l'obra de Voltaire Candide ou l'Optimisme i d'un piano de cua que estarà a la disposició de tot aquell que passi pel vestíbul de la UPF Barcelona School of Management.

A les 10 del matí trobareu a Jordi Ibáñez (Departament d'Humanitats de la UPF) i a Josep Olesti (Departament de Filosofia de la UdG) a la Sala Phaenon de la UPF Barcelona School of Management. Oferiran una classe oberta en la que analitzaran els factors clau que converteixen una obra en un clàssic. Els dos experts mantindran una conversa entorn a Candide ou l'Optimisme, una obra exemplar, on les idees plantejades per Voltaire segles enrere encara són de rabiosa actualitat.

Enguany la UPF Barcelona School of Management ha realitzat una edició pròpia i exclusiva de Candide ou l'Optimisme. Una tirada de 2.500 exemplars que s'han obsequiat als estudiants, professors i treballadors de la Universitat. L'edició inclou l'obra de Voltaire en el francès original i una traducció al català de Jordi Llovet. A més, compta amb una nota de Javier Aparicio Maydeu, delegat de Cultura i Catedràtic de Literatura de la UPF, pròleg a càrrec de Cristina Pujades, científica i catedràtica del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut de la UPF i epíleg de Jordi Balló, Degà de la Facultat de Comunicació de la UPF i Xavier Pérez, professor de comunicació audiovisual a la UPF.

No només es parlarà de literatura el proper divendres, la UPF Barcelona School of Management també s'omplirà de música. El vestíbul comptarà amb una visita molt especial, un piano de cua que quedarà a la disposició de tot aquell que vulgui seure i començar a tocar lliurement, en sàpiga o no. Hi serà durant tot el dia, de les 9 del matí a les 10 de la nit. Una iniciativa de l'associació Maria Canals Porta Cua que ja ha visitat prop de 100 espais de la ciutat: places, carrers, estacions de metro, de tren, l'aeroport, equipaments culturals, universitats...

Per inscriure-us a la classe oberta cliqueu aquí