La Mobile Week arriba a la BSM

28 Enero - 2019
  • L'escola organitza un tour a través de les noves aules per reflexionar sobre com el disseny millora el rendiment dels estudiants
  • També es celebrarà la Mobile Talk 'Està en perill d'extinció la teva feina? Com enfocar el nostre talent pels reptes del futur'

La Mobile Week és l'avantsala del Mobile World Congress. Se celebra a Barcelona i a altres punts de Catalunya del 14 al 23 de febrer, just abans que comenci el congrés internacional. La UPF Barcelona School of Management participa a la Mobile Week amb dos tallers, un centrat en la innovació educativa i un altre en la laboral. La tercera edició de la Mobile Week es dedicarà a la reflexió al voltant de l'impacte de la tecnologia digital a la societat. Abordarà els reptes que presenten les noves tecnologies. Reptes i oportunitats en el terreny de la cultura, la qualitat de vida, la sostenibilitat o la seguretat. A la vegada, la Mobile Week s'ha marcat l'objectiu de connectar tota la ciutat a través de la ciència, l'art i la tecnologia.

Aquesta connexió es durà a terme a través de tallers i xerrades, a més de les anomenades Mobile Talks, un fòrum de debat en el que experts internacionals reflexionen sobre la digitalització. En aquest context d'intercanvi de coneixement, la UPF Barcelona School of Management organitza l'activitat Pot el disseny d'una aula millorar el rendiment dels estudiants? (18 de febrer, 18h). En el transcurs de l'acte es farà un tour guiat a través dels nous espais educatius de la UPF Barcelona School of Management premiats amb el German Design Award 2018. Espais reconceptualitzats per adaptar-se al nou model docent de l'escola, basat en reptes i projectes. Aules obertes, polivalents i dinàmiques que donen resposta a noves maneres d'aprendre i relacionar-se.

A més, la UPF Barcelona School of Management acollirà la Mobile Talk 'Està en perill d'extinció la teva feina? Com enfocar el nostre talent pels reptes del futur' (20 de febrer, 11.30h). La comunicadora Alba Riera introduirà el mètode Discovery Insight, que serveix per segmentar els treballadors en diferents habilitats personals i laborals. Els participants del workshop descobriran quines són les habilitats que els cal potenciar per a assolir el millor d'ells mateixos. Ho faran a través de dinàmiques, individuals i en equip, que partiran del mètode Discovery Insight.

Clica aquí per inscriure't al taller