La BSM et porta a l'European Blockchain Convention

19 Septiembre - 2019

La UPF Barcelona School of Management és un dels partners de l'European Blockchain Convention que tindrà lloc el proper més de gener a Barcelona. Aquesta trobada, que és ja un referent per al sector, reunirà més de 600 assistents procedents de tot Europa i de 50 experts internacionals per tal de debatre sobre el present i el futur de la tecnologia blockchain, els seus principals casos d'ús i la regulació més recent.

Com a partners de la convenció, tota la comunitat UPF Barcelona School of Management (professors, alumnes i antics alumnes) gaudeixen d'un descompte sobre el preu d'entrada. El descompte per als alumnes és del 30% i cal utilitzar el codi UPFSTUEBC mentre que el descompte per als professors i alumni és del 15% i han d'utilitzar el codi UPFPROEBC.

La Universitat Pompeu Fabra és una de les universitats pioneres a l'hora de treballar i investigar la tecnologia blockchain i la UPF Barcelona School of Management, a través del seu postgrau en Blockchain i altres tecnologies LDTs, contribueix a formar professionals i capital humà en aquesta tecnologia. A més, juntament amb la consultora Izertis, la UPF Barcelona School of Management ha creat una càtedra sobre Blockchain per tal d'ampliar el coneixement i la investigació d'aquesta tecnologia en la societat.

Per a més informació sobre agenda i entrades:

També et pot interessar:

La UPF Barcelona School of Management y la consultora Izertis crean una cátedra sobre Blockchain