InspiraSo a la BSM: l'Afterwork creatiu i musical que farà que els dilluns valguin la pena

9 Abril - 2019

La UPF Barcelona School of Management i Hepburn Café presenten un cicle de xerrades i música que posarà el focus en la igualtat, la creativitat i la literatura

InspiraSO és el cicle gratuït de xerrades i música organitzat per La UPF Barcelona School of Management i Hepburn Café que se celebrarà el primer dilluns de cada mes. De moment la programació ja està preparada pels mesos d'abril, maig i juny. Les xerrades seran a càrrec de veus del món de l'activisme, la comunicació i la cultura, aniran seguides d'actuacions musicals de grups curosament escollits i de l'actuació final de la DJ resident PJ_Maite.

El dilluns 6 de maig arrenca amb l'historietista i il·lustrador Juanjo Sáez, que parlarà de creativitat. D'entre les seves obres destaquen Viviendo del cuento (2004), El Arte, conversaciones imaginarias con mi madre (2006) Yo, otro libro egocéntrico (2010) o Arròs Covat (2011), la mítica sèrie que emetia el Canal 33 de Televisió de Catalunya i que li va valdre un Ondas. Presentarà l'acte Manel Jiménez, professor d'Storytelling i Comunicació de la UPF Barcelona School of Management. A continuació Alex Serra (Gato Suave) oferirà un concert singular en el que la interacció amb el públic està assegurada.

La següent sessió d'InspiraSo està prevista pel 3 de juny. Es dedicarà a la literatura i la xerrada la guiarà l'escriptora Lolita Bosch, qui a més de novel·la també escriu literatura infantil, literatura juvenil i assaig. Edita antologies, investiga i és periodista. A més, dona cursos de pensament i creació literària que utilitza per buscar aplicacions pràctiques en la construcció de pau; i dirigeix projectes de voluntariat contra diferents violències, desigualtats i exclusions socials a través de l'art, el periodisme i les humanitats. Presentarà l'acte Carlota Torrents, co directora del Màster en Edició de la UPF Barcelona School of Management. Després de la xerrada el grup musical Ual·la! oferirà als assistents un concert-espectacle: dinàmic, fresc i carregat d'humor.

InspiraSo se celebra a la seu de la UPF Barcelona School of Management-Universitat Pompeu Fabra amb l'objectiu de convertir-se en un punt de trobada habitual pels estudiants de la UPF Barcelona School of Management i ser un espai obert també a la ciutat de Barcelona. Les xerrades, la música en directe, el servei de bar i les sessions de dj prometen crear un espai per a la reflexió on es pugui passar una bona estona que farà que els dilluns valguin la pena.

Els primers dilluns de mes a les 20h a la UPF Barcelona School of Management (C/Balmes, 132).