Presentació del llibre 'El final de la Contabilidad' a la Borsa de Barcelona

28 Junio - 2017

El professor Baruch Lev, catedràtic de la New York University, va presentar el passat 16 de juny a la Borsa de Barcelona el seu darrer llibre "El final de la contabilidad: Cómo informar de lo que realmente interesa a directivos y accionistas". Aquest llibre ha comptat amb el suport de la UPF Barcelona School of Management. El professor Lev col·labora des de fa anys amb la UPF Barcelona School of Management impartint classes en diferents programes de l'àrea de Comptabilitat i Finances.

Durant l'acte, organitzat conjuntament amb Barcelona Centre Financer Europeu, el professor Lev va exposar en primer lloc els problemes actuals de la comptabilitat, que fan que sigui cada cop més irrellevant. En segon lloc, va exposar un nou model d'informació financera per aconseguir que les empreses informin realment del que interessa a accionistes i directius. En el debat també van intervindre Joan Hortalá, president de Borsa Barcelona; Josep Lluis Negro, president de BCFE; Josep Maria Sánchez, director general de Politica Financera de la Generalitat de Catalunya i Oriol Amat, codirector del Màster en Direcció Financera i Comptable de la UPF Barcelona School of Management.

Home parla davant d'una audiènciaPortada frontal d'un llibre "el final de la contabilidad"