Xavier Ysarn: "Estic desitjant aprendre com els professionals d'un important mercat financer com Londres pensen i treballen''

18 Julio - 2017

ysarn

Xavi Ysarn, estudiant del Màster en Mercats Financers, va ser juntament amb tres estudiants més de Sri Lanka, Índia i Singapur, el guanyador del premi CISI Global Education Trust, una beca que pretén donar suport a la diversificació i l'ocupabilitat en la professió dels serveis financers i per això dóna als participants l'oportunitat de viure una intensa setmana d'experiència laboral a Londres. Xavi Isarn va compartir aquesta experiència al costat de Tan Hui Ying de Temasek Polytechnic de Singapur, Vivek Premnath de la Universitat Jain de Bangalore i Nilukshi Jayawardena de la Universitat de Colombo.

Xavier Ysarn va ser seleccionat després d'obtenir la major puntuació en les fites del Treball Final de Màster (TFM) que, si escau, estava dedicat a Fintech- Investment in Crowdfunding Platforms. CISI els ofereix l'estada d'una setmana a Londres i pràctiques laborals en alguna de les més reconegudes entitats financeres. En el cas de Xavier Ysarn, va ser en Turquoise, part de la Borsa de Valors de Londres. 'Estic desitjant aprendre com els professionals d'un important mercat financer internacional, com Londres, pensen i treballen", va dir.

Kevin Moore, Director de Desenvolupament Global de CISI es va mostrar convençut que "cada un d'aquests quatre professionals ha treballat molt dur per superar les diverses etapes d'aquest procés de selecció per a guanyar aquesta experiència laboral i el viatge a Londres. Sabem que les empreses amb les que treballaran s'alegraran de donar-los la benvinguda i assegurar que aquests joves brillants treuen el màxim profit de les seves pràctiques laborals''. Des CISI i la UPF Barcelona School of Management, s'espera que la seva setmana d'experiència laboral els ofereixi una visió intensa i útil sobre el treball en el sector de serveis financers a Londres, una experiència que puguin compartir en els seus països d'origen i utilitzar en la seva feina'.

ysarn