Engagement: tres ingredients clau per crear continguts

4 Junio - 2020

Avui dia és tendència que les empreses diguin que estan centrades en el client. Però, quantes empreses són realment rellevants per als clients? L'engagement és la paraula màgica: el procés d'interactuar amb els clients a través dels diferents canals: xarxes socials, correu electrònic, blocs, web, fòrums o qualsevol altre espai on poder comunicar-se o consumir contingut.

Alberto Guevara, coordinador acadèmic del MSC in Marketing de la UPF Barcelona School of Management, va compartir en aquest seminari web com les marques ho aprofiten i com aconsegueixen involucrar al seu públic en primer lloc. 'El engagement vol dir que la gent està molt interessada en tu i, el més important, que passen a l'acció i ho demostren. Això vol dir que els teus productes, serveis o continguta són prou significatius".

alberto guevara

Guevara va parlar de tres ingredients claus per crear contingut atractiu:

1. Assertivitat: Ningú vol saber el genial que ets quan el seu gos ha mort.
  2. Amb els peus a terra: fins i tot si ets una marca inspiradora, has de ser real per ser identificable.
  3. Afegir valor: un somriure, un pensament, una idea, un reflex, una respir.

Guevara va assenyalar algunes claus sobre com les empreses estan treballant l'engagement:

• Escolta activa: entendre-donar suport-actuar
  • Crítiques / fascinació: Intriga-Atenció-Soroll
  • Divertit: Entretenir-Alegrar-Ser proper
  • Oportunista: aprofitar, seguir l'onada, unir-se a la conversa
  • Comunitat: Diàleg directe-Suport als clients-Conèixe'l millor
  • Contingut generat per l'usuari: enfocament de propietat-inclusió-col·laboració

Veure la presentació d'Alberto Guevara

Veure el vídeo de la sessió online

Consulta l'agenda de sessions online