Empreses sostenibles. Nous models de negoci que contribueixen a l'assoliment dels ODS

27 Octubre - 2020

Com poden evolucionar les empreses envers la sostenibilitat i els Objectius de Desenvolupament Sostenible? Et convidem a la Conferència d'Ernest Quingles, vicepresident d'Epson, i Jordi Oliver, consultor mediambiental i director executiu d'Inèdit.

Ernest Quingles ens presentarà el cas pràctic d'Epson i la seva transició cap a la sostenibilitat, mentre que Jordi Oliver ens parlarà de quines són les tècniques i les bones pràctiques que poden aplicar les empreses per fer aquest pas. Moderarà el debat Josep Maria Galí, vicedegà i responsable de l'àrea d'Executive Education de la UPF Barcelona School of Management.

La conferència, que tindrà lloc a l'auditori de la UPF-BSM i també es podrà seguir en streaming, serà gratuïta i s'organitza juntament amb l'Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID) i Vita Student. Al final de l'exposició, obrirem un espai per al debat, les preguntes i per a compartir experiències relacionades amb els ODS i la transició ecològica de les empreses.

La UPF Barcelona School of Management, en aquests moments de crisi, vol sumar-se, recaptant fons, a la iniciativa solidària de La Marató TV3, enfocada a la recerca de la COVID-19. Amb aquest objectiu, proposem a la nostra comunitat que - quan assisteixi a les nostres activitats al llarg del trimestre - faci una aportació voluntària a La Marató TV3 d'enguany. Els fons es recaptaran a la UPF Barcelona School of Management i, quan finalitzi la campanya, es traslladaran en una donació única a l'organització de la Marató TV3.

Dia: 26 de novembre
Hora: 18 hores
Lloc: Auditori de la UPF-BSM (Balmes, 132-134- Barcelona) i en streaming
Degut a les restriccions sanitàries, totes les persones que hagin realitzat la inscripció en data posterior al 18/11/2020 hauran de seguir l'acte en remot.

Inscriu-t'hi aquí
Pots fer el teu donatiu aquí

Rebràs l'enllaç per connectar-te un cop hagis fet la inscripció

T'hi esperem!