Els estudiants del Màster en Edició opten a una plaça exclusiva en el Future Book Forum de Munic

29 Enero - 2020
  • El Màster en Edició incorpora a Cànon com a nou partner col·laborador del programa
  • El Future Book Fòrum és un esdeveniment internacional que funciona per estricta invitació i que reuneix directius de les principals editorials europees

Editors, productors i distribuïdors de llibres es reuneixen anualment, des de fa set anys, en el Future Book Forum, l'esdeveniment anual de Canon Europa, que se celebra a Munic. La trobada és ja una cita obligada per a directius de la indústria editorial europea pel seu innovador format d'interacció, activitats, workshops i accions de col·laboració entre els assistents. El seu objectiu és fomentar la inspiració en les noves oportunitats de creixement i explorar maneres d'implementar les últimes tecnologies que assegurin el futur del sector. La participació en el fòrum funciona per estricta invitació i reuneix directius de les principals editorials europees, tota una oportunitat que s'obre ara als estudiants del màster en Edició de la UPF Barcelona School of Management.

I és que el Máster en Edición ha incorporat enguany a Cànon com a nou partner i col·laborador del programa. Cànon se suma així a l'important nombre d'empreses del sector que col·laboren i fan costat al Màster com el Grupo Planeta, Penguin Random House, Anagrama, GOOGLE, Grup 62, Nielsen, Grup Papir, el Gremi d'Editors de Catalunya, la Fira Internacional del Llibre de Guadalajara o la Fira del Llibre de Frankfurt, entre moltes altres. 'Cànon s'està convertint en un agent tecnològic important per al sector oferint solucions flexibles als editors amb noves tecnologies d'impressió digital. És per això que hem volgut incorporar el seu coneixement i aportació al programa', explica Javier Aparicio Maydeu, director del Màster en Edició. Precisament aquest any, el Màster en Edició va ser convidat personalment al Future Book Forum, on va poder viure l'experiència de l'intercanvi de professionals d'arreu del món i va consolidar la relació del Màster amb Canon i els diferents acords de col.laboració i la beca exclusiva'.

Una plaça exclusiva per al Future Book Fòrum

La col·laboració de Cànon no es limita només a l'estimable informació que sobre noves tecnologies i evolució del mercat té l'empresa. Cànon, a més, ofereix als estudiants del Màster una plaça exclusiva per a assistir a la pròxima edició del Future Book Forum, dos dies intensos de debat, reflexió, taules rodones i activitats diverses a les quals anualment acudeixen, per invitació, els principals responsables i directius del sector de tota la cadena de valor del llibre. 'Sens dubte, una oportunitat més per a contactar, conèixer i fer networking per als nostres estudiants'. Per a això, el Màster ha creat una menció especial entre els Treballs de Fi de Màster (TFM) dels estudiants, que Cànon escollirà i premiarà amb la invitació al Fòrum.