Què hem après de la covid-19?

8 Marzo - 2021

Aquests mesos de pandèmia han provocat crisi i també oportunitats. Moltes empreses i organitzacions han aprofitat el moment per reflexionar i créixer o canviar, mentre que altres es quedaven observant com el món es transformava al seu voltant.

L'anàlisi d'aquestes diferents posicions ens ha de permetre fer un pas endavant en l'evolució com a empreses i com a societat. Per això, la UPF Barcelona School of Management en col·laboració amb Institut the Next i Hunivers People Hub, i després de conèixer la visió de diverses desenes de directives i directius d'empreses rellevants, hem resumit en píndoles els elements més inspiradors. Els continguts han estat elaborats per Alfons Cornella, Esther Casademont i Oriol Amat.

Aquesta sèrie denominada, Què hem après de la crisi de la covid-19?, inclourà aprenentatges, nous objectius a treballar, estratègies a implementar; i també suggeriments de publicacions, ponències i reflexions que puguin servir per inspirar el món empresarial en aquest moment tan transcendent.

Descarrega't el llibre complet

En aquest apartat hem penjat, en format pdf, les píndoles a mesura que s'han anat publicant. Us animem a compartir-les entre les vostres comunitats socials i empresarials.

1. La ciència és el millor pla de contingència
  2. Sense persones no hi ha respostes
  3. Optimisme conscient per a impacte útil
  4. Flexibilitat industrial davant les inèrcies sistèmiques