El Big Data s'incorpora a les escoles de negocis

27 Febrero - 2013

Vivim en l'era del Big Data que es caracteritza per la 3 "V's": volum, velocitat i varietat. Aquestes 3 "V's" resumeixen les raons per les quals estem experimentant una explosió de dades que es tradueix en importants desenvolupaments al mercat.

D'acord amb les dades de Gartner (empresa consultora i d'investigació de les tecnologies de la informació), el 2015 seran necessaris 4,4 milions de persones formades en aquesta disciplina. Al respecte el Ministeri d'Indústria ha precisat que, per cada lloc de treball creat en el sector de les tecnologies de la informació, es generaran tres llocs addicionals fora de la indústria tecnològica, el que dóna una xifra propera als 15 milions de treballs nous relacionats amb Big Data en tres anys, a nivell mundial.

La Barcelona School of Management conscient d'aquesta necessitat ofereix des d'octubre de 2012 el MSc in ICT Strategic Management que té com a principal objectiu formar professionals en la utilització i gestió d'aquesta gran quantitat d'informació (Big Data) que rebem constantment per transformar-la en beneficis concrets per a l'organització.

Aquest programa, orientat a recent graduats i impartit totalment en anglès, iniciarà la seva segona edició al setembre de 2013. Actualment les inscripcions estan obertes. Per sol·licitar més informació consulteu la nostra pàgina web.

Referències
Financial Times