La lliçó magistral de Jaume Vallcorba pel Màster en Edició

16 Julio - 2014

Aquest és el discurs redactat per l'editor Jaume Vallcorba per a la cloenda del Màster d'Edició de l'UPF-IDEC (Universitat Pompeu Fabra de Barcelona)que va tenir lloc el passat 1 juliol de 2014. Tota una lliçó magistral per qualsevol que es vulgui dedicar o estigui interessat en el món editorial.

La lliçó de Jaume Vallcorba

La carrera de Jaume Vallcorba en el món editorial ha estat reconeguda en nombroses ocasions i especialment l'any 2002 amb el Premi Nacional a la Millor Tasca Editorial pel Ministeri d'Educació i aquest any amb el Premi Nacional de Cultura CoNCA 2014. El senyor Vallcorba ha preparat un text per adreçar-se als alumnes, futurs editors.

El Màster en Edició de l'UPF-IDEC, que dirigeix Javier Aparicio Maydeu, compleix enguany 19 anys formant futurs editors i compta amb el suport i col·laboració de tot el sector editorial espanyol, des del Grup Planeta, Anagrama, Penguin Random House, Grup 62, Google, Círculo de Lectores, el gremi d'editors de Catalunya, la fira del Llibre de Franckfurt o CEDRO, entre molts d'altres. Això li permet mantenir constantment actualitzats els continguts acadèmics, el contacte amb el món editorial i comptar cada any amb ponents de reconegut prestigi internacional.