Els estudiants del Màster en Direcció Financera tindran accés a ACCA, un dels certificats internacionals en Comptabilitat més importants

13 Abril - 2018
  • El conveni signat entre ACCA i la UPF Barcelona School of Management convalida als estudiants 8 dels 9 exàmens requerits per obtenir l'acreditació

La UPF Barcelona School of Management i ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) han firmat un convenir que permetrà als estudiants del Màster Universitari en Direcció Financera obtenir el títol ACCA, un dels certificats professionals més importants en l'àmbit de la comptabilitat i les finances.

ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) és un organisme mundial de referència per als comptables professionals. Treballa amb organismes internacionals, amb l'IFAC i amb més de 80 associacions mundials de comptabilitat. Té més de 178.000 membres y 95 oficines repartides per tot el món. El seu títol acredita internacionalment als auditors de comptes i experts comptables.

Per accedir al títol s'ha de superar un exigent procés acreditatiu amb 9 exàmens que garanteixen els coneixements i requisits que permeten treballar en l'àmbit de la comptabilitat i els bancs arreu del món. ACCA reconeix que els continguts del Màster en Direcció Financera i Comptable de la UPF Barcelona School of Management compleixen aquests coneixements i requisits i, per això, convalida als estudiants 8 dels 9 exàmens exigits. A més, ACCA dona accés als estudiants a tota una xarxa d'empreses i ofertes de feina a nivell internacional.

Per la UPF Barcelona School of Management, aquest conveni amb ACCA és un reconeixement a la qualitat del programa i suposa una gran oportunitats per als estudiants. En aquest sentit, l'escola assegura que és un primer pas per a una futura col·laboració més completa amb l'acreditadora, donada la seva vocació internacional.