Beques Impulsa Dona: sororitat en forma de beca

2 Diciembre - 2020

La UPF Barcelona School of Management llança una campanya per finançar ajudes per dones per a cursar un programa de màster o postgrau

cartell dones

La UPF Barcelona School of Management llança les Beques Impulsa Dona, unes ajudes finançades per dones i destinades a finançar els estudis de màsters o postgraus per a dones. Tot amb l'objectiu de potenciar el talent femení i fer que més dones arribin a posicions de direcció o emprenguin els seus propis projectes.

Aconseguir la igualtat de gènere i empoderar les dones i les nenes és la premissa d'un dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenibles (ODS) recollits per les Nacions Unides.

En l'àmbit empresarial, un estudi recent elaborat per Oriol Amat, degà de la UPF Barcelona School of Management, i Erola Palau, investigadora de l'Àrea de Business & Strategic Management de la UPF-BSM, indica que les empreses amb dones directives són més rendibles, però, així i tot, la igualtat de gènere és encara un dels reptes més importants.

El volum de dones que arriben a posicions directives o que emprenen els seus propis projectes és encara molt petit.

Per això, la UPF-BSM vol donar suport a les dones amb talent perquè puguin seguir formant-se i desenvolupar una trajectòria professional sòlida que els permeti contribuir, des de posicions clau, a millorar la societat.

Què són les beques Impulsa dona?

La UPF Barcelona School of Management ha becat al llarg dels anys persones amb talent i ara vol fer un pas més, oferint una nova modalitat de beques amb accent femení: les Beques Impulsa Dona, que permeten a les candidates seleccionades cursar un programa de màster o postgrau ofert per la nostra escola en una de les nostres múltiples àrees de coneixement.

Les dones que vulguin participar en aquesta iniciativa poden aportar el seu gra de sorra de diverses maneres:

• Detectant i captant Dones amb Talent candidates a les Beques
  • Finançant íntegrament o parcial una o més beques
  • Fent una aportació econòmica, a través de la campanya Women Supporting Women
  • Actuant com a Ambaixadora de la Campanya i contribuint a la seva difusió, a través dels teus contactes i de les xarxes socials