Argentina: la comunicació en temps de crisi, tema de la IV Jornada del Consell Assessor

1 Enero - 2010

El passat 1 de desembre es va celebrar, a l'Hotel Palacio Duhau de Buenos Aires, la IV Jornada Anual del Consell Assessor de l'Argentina de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra amb el títol ?Medios, empresas e instituciones en conflicto: la comunicación en tiempos de crisis económicas, institucionales y sanitarias?. La sessió va ser inaugurada pel president del Consell Assessor, J. Pérez Alati, i el representant de l'IDEC a l'Argentina, Daniel Vitali.

La jornada es va estructurar en dues taules rodones. La primera, de caràcter acadèmic, va comptar amb la participació de Joan Francesc Cànovas, director adjunt del Màster en Direcció de Comunicació; Guillermo Jaim Etxeverry, president de la Fundación Carolina d'Argentina; Lilian Páez, titular de la càtedra de Comunicació Institucional de la Universitat Nacional de Córdoba, i Luis Alberto Quevedo, director del Programa de Comunicació de FLASCO, Argentina, amb Martín Etchevers, gerent de comunicacions externes del Grupo Clarín i representant del Màster en Periodisme de la Universitat de San Andrés com a moderador. A la segona, formada per representants d'empreses que col·laboren amb les activitats de l'IDEC a Argentina hi van participar Daniela Gutiérrez, de la London School of Economics and Political Science; Alejandro Leciñana, de CONUAR S.A.; Diego Liberti, de Danone Argentina S.A.; i Juan Miguel Thurburn, de Novartis Argentina amb Victoria Mendizábal, coordinadora acadèmica del Programa de Postgrau de Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental de l'IDEC com a moderadora. La cloenda va anar a càrrec del director general de l'IDEC, Pau Verrié.