Actes en què ha col·laborat l'IDEC

1 Septiembre - 2010

El passat 13 de juliol, l'IDEC va participar en la jornada ?Captant el talent femení per a les organitzacions de futur? organitzada per la Cambra de Comerç de Barcelona. Aquest acte, que s'emmarca dins del programa ?Dona/Empresa/Economia?, va servir com a sessió de debat per reflexionar sobre el que cal fer per atreure el talent femení. L'IDEC va estar representat per Carme Martinell, que va participar a la taula rodona de les escoles de negoci en què es va debatre sobre la responsabilitat de les escoles de negocis en els valors de les empreses de futur.

L'Auditori de l'IDEC va acollir el passat 13 de juliol la jornada ?Avantatges de contractar persones amb altres capacitats?, organitzada per AEDIPE i la Fundación Prevent. L'acte, que va ser presidit per Pau Verrié i inaugurat per Montserrat Moré, directora de Fundación Prevent, i Ricard Alfaro, president d'AEDIPE Catalunya, va comptar amb l'experiència de diverses empreses i institucions que van explicar com la presència d'una discapacitat no ha de significar un element excloent per trobar el millor talent.