"Sigues el canvi que vols veure al món!"

6 Julio - 2021

Bona tarda a les autoritats, estimats col·legues, companys de classe, professorat, famílies i membres de la comunitat UPF Barcelona School of Management, que miren des de casa, em dic Ekaterina Petrovskaya i sóc una recent graduada de l’Msc in International Business.

Podeu creure que és el nostre dia de graduació? El temps ha anat tan ràpid!

Sembla que el meu primer dia a UPF-BSM va ser ahir mateix. Recordo l'emocionada que estava i després em vaig perdre entre tres escales que tenen a l'edifici Balmes al primer pis, no sabia que se’n podia tenir tantes alhora!

No sé vosaltres, però aquesta és la meva primera i realment espero que sigui l'última graduació en línia, crec que és important ser capaç de compartir les teves experiències i emocions en persona, però he d'admetre que tenia curiositat de fer un discurs en línia. Ho celebrem de manera diferent, però som una classe molt especial i ho sabeu.

Qui més pot dir que ha salvat el món en quedar-se a casa i estudiant en línia?

És aterridor i increïble com el món canviés tan ràpid i vam haver d'adaptar-nos a una nova realitat. Qui més pot dir que ha salvat el món en quedar-se a casa i estudiant en línia? Suposo que un dia la gent dirà que som la part més valenta de la nostra generació, i estàvem tan ansiosos per adquirir nous coneixements que fins i tot la pandèmia i les fronteres tancades no podien detenir-nos.

De fet, ha estat un any difícil, però interessant.  Per a continuar sent positius, durant aquest any m’he recordat que mai hauríem de veure els nostres reptes com a desavantatges, probablement més endavant ens adonarem que en realitat eren els nostres avantatges. "Ara, les coses són amargues, però al final es tornaran dolces."  No hem pogut gaudir de totes les activitats que la UPF-BSM oferia, però hem gaudit de les nostres classes, amb tants professors meravellosos amb uns coneixements tan amplis. Gràcies, professorat, que fins i tot en aitals circumstàncies ens heu omplert l'any d’energia positiva. El coneixement i l'experiència que heu compartit amb nosaltres són necessaris per ser productius a la vida.

Graduar-nos a la UPF-BSM ens porta, estudiants, a un enorme oceà de possibilitats. D'una banda, sona amenaçador, però per un altre, ens dóna una llibertat increïble. Com diu un dels nostres professors, has de saber què necessita el món i com el teu talent pot proporcionar-lo. Fora hi ha un món que es mor de fam per noves idees i noves possibilitats. Per sort, amb el nostre programa d'alumni, podrem veure on ens portarà la vida després de la graduació, mirant cap endavant!

Felicitats a tothom qui es gradua avui i a les persones que ho han fet possible, a tothom els que han format part d'aquest viatge!

L'única manera de fer d'aquest món un lloc millor és partir de tu mateix.  Sigues el canvi que vols veure al món! Moltes gràcies.

I ara parlarà Marta Arenas en representació dels estudiants de l’EMBA.