Idioma d'impartició:
Espanyol
Inici de classes:
12 novembre 2020 (per confirmar)
Fi de programa:
08 juliol 2021 (per confirmar)
Tipus de programa:
Màster universitari
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Curriculars

El Màster Universitari Online en Cercadors: Màrqueting Online, Posicionament, Community Manager i Content Curator t'especialitza en el funcionament avançat de les darreres tècniques de marketing digital (SEM), posicionament en cercadors (SEO), xarxes socials, analítica web i dispositius mòbils.

Impartit per reconeguts professionals, el màster t'ensenyarà a treure el màxim rendiment dels cercadors en el context de les xarxes socials, el SEO i el SEM. Durant el curso aprendràs a utilitzar diferents eines d'anàlisi (especialment Google Analytics), a dissenyar programes de pay per click (SEM), a assegurar el bon posicionament dels teus continguts i a crear campanyes eficients de marketing de continguts.

El Màster Universitari Online en Cercadors s'adreça a titulats de Publicitat i Relacions Públiques, Ciències Socials o titulats de carreres tècniques que es vulguin especialitzar en el món del màrqueting online. També el poden cursar professionals del posicionament, del màrqueting online i de la vigilància tecnològica i la intel·ligència competitiva.

En definitiva, es tracta d'un màster integral que ofereix una visió de conjunt sobre aquesta disciplina ja que recull les principals qualitats d'un màster en SEO i SEM, un màster en màrqueting online, i un màster en community manager.

sistrix  openkm  postcron

r2  seo_guardian  woorank

Pots escollir com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles pels participants de la UPF Barcelona School of Management.

Per què aquest programa?

1. Perquè aprendràs de la mà de professionals d'empreses com Yahoo!, Trucosgoogleanalytics.com, GeaMarketing o Elisa Interactiva i tindràs professors de la talla de Cristòfol Rovira (premi "Qualitat de la Docència" per la UPF) o Lluís Codina, autor d'unes 200 publicacions i de sis llibres en la seva especialitat.
  2. Per l'actualitat dels seus continguts: aprofundiràs en els teus coneixements de Google Analytics, aprendràs a posicionar webs als principals cercadors i estaràs al dia del funcionament de la spider i els nous algoritmes de Google, entre d'altres.
  3. Perquè t'obre les portes a un gran ventall d'oportunitats professionals amb alta demanda actual: consultories de màrqueting digital, community manager, consultores especialitzades en posicionament web i SEO, etc.
  4. Pel seu alt grau de personalització: al llarg del màster professors i tutors respondran de manera individual a qualsevol tipus de consultes que tinguis relacionades amb el contingut del programa.
  5. Perquè tots els estudiants que l'han cursat fins ara l'han valorat positivament.

AQU

Objectius

• Proporcionar la formació més completa en cercadors online per treure'n el màxim rendiment.
  • Dotar als participants dels coneixements precisos per dissenyar programes de pay per click (SEM) i de posicionament en cercadors (SEO).
  • Analitzar i treure el màxim partit a les xarxes socials per recolzar les campanyes de SEO i SEM.
  • Treure el màxim rendiment a l'analítica web per tal de garantir la bona presa de decisions en campanyes de marketing en cercadors i posicionament web.
  • Proporcionar una sòlida formació de SEO, SEM i analítica web en el cas específic dels dispositius mòbils.

A qui va dirigit

• Dirigit a professionals del posicionament, del màrqueting online i community managers.
  • Dirigit a titulats de Publicitat i Relacions Públiques, Biblioteconomia i Documentació, titulats en carreres tècniques o de ciències socials que vulguin especialitzar-se.

Segueix-nos

Amplia informació acadèmica del Màster Universitari Online en Cercadors al web del Director Acadàmic: https://masterenbuscadores.com/.

Twitter del Màster Universitari Online en Cercadors.