Màster en Gestió d'Esdeveniments i Protocol

Direcció acadèmica

Mònika Jiménez-Morales

• Directora del Grau en Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Pompeu Fabra.
  • Doctora en Comunicació Audiovisual per la Universitat Pompeu Fabra.
  • Professora titular del Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra.

Jordi Xifra

• Catedràtic d'universitat al Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra.

Ferran Lalueza

• Professor dels Estudis de Ciències de la Informació i Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya i expert en comunicació de crisi.
  • Doctor en Periodisme per la Universitat Pompeu Fabra.

Mònika Jiménez-Morales

• Doctora en Comunicació Audiovisual per la Universitat Pompeu Fabra.

Cristina Aced

• Consultora de comunicació independent, especialitzada en l'àmbit digital.
  • Doctora en Societat de la Informació i el Coneixement per la Universitat Oberta de Catalunya.
  • Professora col·laboradora de la Universitat Oberta de Catalunya.

Carla Lladó

• Account Manager a Burson Cohn & Wolfe.
  • Executive MBA per ESADE.

Jordi Xifra

Toni Aira

• Periodista i consultor.
  • Doctor en Comunicació Social i Política per la Universitat Ramon Llull.
  • Professor associat del Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra.

Àlex Rafart

• Soci fundador i responsable comercial a BOX de IDEAS.
  • Tècnic en Empreses i Activitats Turístiques (TEAT) pel Centre d’Estudis Tècnics Turístics (CETT).

Deepti Golani Gurnani

• Freelance experta en protocol social i de negocis Indi.
  • Graduada en Economia per la Universitat de Rajasthan.

Lluís Trillo

• Soci fundador i director General  a  atelierbcn.com.

Frédéric Palazy

• International Event Consultant.
  • Màster en Turisme de Negocis i Organització d’Esdeveniments per la Université d'Angers, Francia.
  • Professor d’organització d’esdeveniments al CETT.

Sandra Solé

• Responsable de Patrocini i Serveis del Festival Cruïlla.
  • Diplomatura de l’Escola de Publicitat i RRPP de Barcelona.

Lluís Burillo

• Tècnic responsable d'àrea al Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya.
  • Doctor en Comunicació Social per la Universitat Pompeu Fabra.
  • Professor associat del Grau de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat Pompeu Fabra.

Mateu Batallé

• Compagina la seva activitat acadèmica amb la responsabilitat de premsa i protocol a l'administració pública. Assessora a diferents empreses, personalitats i institucions com a consultor d'imatge personal i protocol.
  • Màster Universitari en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Autònoma de Barcelona.

Zue Yhou

• Col·laboradora en camps de cultura Xinessa.
  • Llicenciada en Magisteri per la Shanghai Normal University.

Lorand Janos

• Director i Curator del Festival Choreoscope - Festival Internacional de Cinema de Dansa de Barcelona. Co-director artístic de Moovy Tanzfilmfestival Köln.
  • Grau en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Pompeu Fabra.
  • Professor de Cinema de Dansa a l’Institute of The Arts Barcelona.