Màster Online en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental

El model de treball online combina diferents metodologies actives:

1. Treball a través del eCampus,a partir de l'estudi de materials docents, activitats pràctiques, fòrums de debat, i exercicis d'autoavaluació per a cadascuna de les assignatures.
  2. Tutorització i resolució individualitzada de qüestions.
  3. Sessions en streaming amb experts

El programa s'estructura en unitats didàctiques, amb les que els participants adquiriran competències instrumentals, actitudinals i conceptuals, per mitjà d'activitats diverses vinculades directament a les funcions de direcció y gestió de persones.

Durant la realització del programa l'estudiant comptarà amb el suport del:

• Tutor/a expert: que l'orientarà al llarg de cada unitat didàctica i ajudarà en las consultes pròpies de la seva matèria.
  • Mentor/a: encarregat d'assessorar i supervisar el desenvolupament del projecte individual.
  • Gestor/a del programa: que acompanyarà durant el curs en el seguiment i funcionament general del programa.
  • Els recursos de comunicació i materials seran els que permetran assolir les competències clau a través de la interacció entre l'equip acadèmic i cada participant.
  • Fòrums de debat: es plantejaran temes de debat per part del tutor i es tractaran consultes de contingut acadèmic.
  • Fòrum de consultes i avisos: espai on s'enviaran comunicacions de seguiment del programa.
  • Email del tutor i mentor: para consultes individualitzades.
  • Material didàctic interactiu: material treballat per professionals, actualitzat i seguint sempre una pauta específica per aconseguir un aprenentatge significatiu.

metodologia online

Avaluació

L'avaluació del programa es realitzarà online en base a:

• Resolució de casos pràctics orientats a la realitat empresarial
  • Proves de coneixement per a cada assignatura
  • Participació proactiva en fòrums i debats
  • Realització i presentació d'un projecte final
  • Les activitats i les dates d'avaluació de cada una de las assignatures del programa es detallaran a l'inici d'aquesta.

Les proves avaluatives del programa seran establertes i corretgides sota els criteris de qualitat exigits en tots els programes de la UPF - Barcelona School of Management, que garantitzen el seu valor acadèmic i reconeixement.

Eines

Els màsters, postgraus i cursos online de la UPF Barcelona School of Management s'adrecen a professionals que prefereixen un treball basat 100% en la comunicació virtual, sense assistència a sessions presencials. Aquest tipus d'aprenentatge requereix la participació activa de l'estudiant a través d'una àmplia diversitat de recursos online (documentació, bibliografia, eines 2.0, vídeos i aplicacions interactives, etc.) que faciliten l'aprenentatge, l'execució de les activitats pràctiques i l'adquisició de competències clau.