Taula rodona online – la Salut dels Oceans

online
Email de contacte
info@bsm.upf.edu

En quina situació es troben els nostres oceans? Estan en risc els ecosistemes marítims? Dilluns que ve 8 de juny a les 18.30h debatrem aquests temes en la taula rodona que hem organitzat i en la qual participaran:

• Mónica Montory- Investigadora del Departament de Recursos Hídrics,Universitat de Concepción, Xile. Investiga els contaminants emergents, és a dir, restes de fàrmacs en ecosistemes, inclòs en l'oceà antàrtic. Més informació sobre la seva recerca en aquesta revista de l'Institut Antàrtic Xilè.
  • Rosa M. Tristán – Periodista especialitzada en medi ambient (escriu per a El País). Recentment va publicar el reportatge: Missió a l'Antàrtida: salvar la Terra. Twitter - @RosaTristan
  • Josep Maria Gili – Professor investigador del Departament de Biologia Marina i Oceanografia de l'Institut de Ciències de la Mar del CSIC. És també divulgador i en el 2010 va guanyar el Premi Sant Jordi de Medi Ambient.
  • Joaquin Tintoré - Director del Sistema d'Observació i Predicció Costaner de les Illes Balears. Twitter- @jtintoreocean

Aquesta sessió és gratuïta i online. Per a poder accedir a les claus de la sessió, hauràs d'inscriure't a través d'aquest enllaç:

Inscriu-te aqui!

Dia: 8 de juny