El debat electoral sense candidats: els imprescindibles d'una campanya

Quan

29 de març a les 19:00h

On

Sala Koiné | UPF-BSM

debat MCPI

En el marc del desè aniversari del Màster en Comunicació Política i Institucional de la UPF Barcelona School of Management, i a portes de les eleccions municipals i autonòmiques que estan emplaçades pel proper 28 de maig, organitzem un diàleg a sis bandes entre assessors formats en el nostre programa i que té com a principal objectiu conèixer en detall la rebotiga d'una campanya política, així com desvetllar quins haurien de ser els aspectes imprescindibles tenir en compte en un període electoral com el que el mes de maig es viurà a tota Espanya.

Toni Aira i Carles Pont, reconeguts periodistes i directors d'aquest programa, moderaran el debat i 6 antics alumnes del programa hi participaran per posar llum sobre aquestes qüestions tot des del seu coneixement i experiència en aquest àmbit.

Programa.

19:00h. BENVINGUDA

• Toni Aira i Carles Pont, periodistes de renom i director acadèmics del Màster en Comunicació Política i Institucional de la UPF-BSM

19:15h. DEBAT POLÍTIC SENSE CANDIDATS

• Christian Soriano. Primer tinent d’alcalde a l’ajuntament del vendrell i i cap de campanya del PSC del Vendrell.
  • Pep Descals. Tècnic del Departament de Comunicació i Imatge d'Esquerra Republicana.
  • Jordi Crisol. Consultor polític. Director General i Fundador de Think O’Clock. Ha treballat en més de 50 campanyes electorals municipals a Catalunya, trobant-se en l’actualitat incorporat a 15 wars rooms locals en qualitat d’assessor extern en les principals ciutats de l’àrea metropolitana de Barcelona de cara a les eleccions del 28 de maig.
  • Claudia Chueca. Personal de l'Ajuntament de Barcelona, responsable de xarxes socials per a un partit a nivell Catalunya, xarxes de l'alcaldable.
  • Berta Soler. Periodista i amant de la comunicació política, sent partícep des de diferents angles: l’acadèmic, el parlamentari, el de govern i el de campanya.
  • Maria MorenoTècnica de comunicació per la campanya Cuidem BCN

20:00h. TORN DE PREGUNTES