Economia Verda vs Economia Digital: Agendes Compatibles?

2 de juny a les 16h

parque eólico

Estem en una era caracteritzada per l'acceleració de la transformació digital. El ritme de l'economia verda és molt més lent que el de la revolució digital i aquesta té un impacte considerable en el medi ambient, el que pot provocar un xoc frontal entre tecnologia i medi ambient.

Estem envoltats de nombrosos exemples de les contradiccions que es generen, com el fet que allò digital és també físic. Els centres de dades, per exemple, se situen en edificis plens d'ordinadors famolencs d'energia. D'altra banda, alguns èxits de l'economia verda, com els cotxes elèctrics, tenen paradoxalment un fort impacte ambiental. Alguns dels seus components, com les bateries, generen importants problemes tant en els materials necessaris per a la seva fabricació com en el seu reciclatge.

Aquestes contradiccions generen un debat entre la compatibilitat de les dues agendes que volem explorar el dia 2 de juny, a les 16h. en una sessió en línia, de la mà de dos experts en economia verda i digital:

• Maria Salamero. Directora de Relacions Institucionals, Acció Social i Sostenibilitat a Aigües de Barcelona.
  • Jordi Arrufí. Digital Transformation Projects Director a la Mobile World Capital Barcelona i Alumni Executive MBA UPF Barcelona School of Management.
  • Modera: Josep Maria Galí. Vice-degà d'Executive Education a la UPF Barcelona School of Management

T'esperem!

Connecta't aquí