Conference

On

UPF Barcelona School of Management

Accounting Summer Camp

Els Grups de Recerca en Comptabilitat de la Universitat Pompeu Fabra, la UPF Barcelona School of Management, la Free University of Bolzano i la Universitat de Pàdua, es complauen a anunciar que la cinquena edició de l'Accounting Summer Camp tindrà lloc del 13 al 15 de juliol de 2022.

L'Accounting Summer Camp tindrà dos esdeveniments:

• Early Researcher Consortium (13 i 14 de juliol) en el qual els investigadors júnior podran:
    • Assistir a les classes magistrals de la Dra. Eva Labro, la Dra. Beatriz García, el Dr. García Osma i el Dr.. Stefano Cascino.
    • Presentar els seus treballs d'investigació i rebre comentaris dels col·legues sènior.
  • JLFA Conference (14 i 15 de juliol) on es presentaran els treballs seleccionats.

L'esdeveniment es beneficia del suport del projecte COMPVID (SR21-00098) dins del marc de recerca social de La Caixa.

Inscriu-t'hi!

Visiteu el lloc web de l'Accounting Summer Camp

Si teniu cap dubte, podeu adreçar-vos a summercamp@bsm.upf.edu

La Caixa