Postgrau Online en Màrqueting Online per a web i mòbil: SEO, SEM i Analytics

Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

El Postgrau Online en Màrqueting Online per a web i mòbil: SEO, SEM i Analytics proporciona les claus actuals per desxifrar el màrqueting que es fa a la xarxa.

Aquest postgrau, que imparteixen professionals de Yahoo!, Trucosgoogleanalytics.com, Geamarketing, Elisa Interactiva, etc., t'ensenyarà a utilitzar diverses eines d'anàlisi (especialment Google Analytics), a dissenyar programes de pagament per clic i a defensar un bon màrqueting de continguts (SEM). A més, durant el curs descobriràs com funcionen els motors de cerca generalistes i els especialitzats per assegurar el bon posicionament dels teus continguts.

El Postgrau Online en Màrqueting Online per a web i mòbil: SEO, SEM i Analytics s'adreça a qualsevol titulat universitari que es vulgui especialitzar en el món del màrqueting digital i de la informació digital, i també a professionals del màrqueting i la comunicació.

sistrix  openkm  postcron

r2  seo_guardian  woorank

Pots escollir com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles pels participants de la UPF Barcelona School of Management.

• Dissenyar programes de pagament per clic i de posicionament en cercadors.
  • Optimitzar les habilitats de cerca avançada i d'exploració intel·ligent.
  • Optimitzar l'ús de les opcions avançades dels cercadors.
  • Crear i treure el máxim rendiment al propi contingut
  • Analitzar els resultats de les campanyes generades
  • Disseny d'interfaces mòbils

Segueix-nos

Amplia informació acadèmica del Postgrau Online en Màrqueting Online al web del Director Acadèmico: https://masterenbuscadores.com/postgrados/.

Twitter del Postgrau Online en Màrqueting Online.