Webinar online: Las rutas del comercio global del siglo XXI

LLoc:
Email de contacte
info@bsm.upf.edu

La ruta de la seda, el canal de Panamà, l'Àrtic i el cap de Bona Esperanza...

Quines són les rutes globals del comerç del segle XXI?

Quin paper juguen en el seu desenvolupament Xina, els EUA i Rússia? Per què els donen tanta importància?
Per què la Xina ha canviat fins i tot la constitució del partit comunista per a incloure referències a la ruta de la seda?
Per què Putin cita vegades l'obertura de la ruta àrtica com una de les cinc prioritats nacionals de Rússia?
Per què la Xina i els EUA es disputen el control de Groenlàndia i ofereixen al govern danés construir ports a fons perdut?

Aquestes i altres qüestions es resoldran en la sessió online del pròxim 15 d'octubre a les 18h.

Ponents:

Jordi Torrent, nascut en Reading (Regne Unit), és cap d'estratègia del Port de Barcelona dónes de fa 15 anys. Ha dirigit recentment l'elaboració de l'IV Pla Estratègic del Port de Barcelona 2021-2025. Anteriorment ha treballat en el sector de la cooperació al desenvolupament i l'ajuda humanitària als Balcans i Orient Pròxim. És llicenciat en Derech'o per la Universitat Autònoma de Barcelona i Másster en Estudis Internacionals per la Universitat de Barcelona. És autor del llibre 'Qui salvarà el corredor Mediterrani? La ruta de la seda, el canal de Panamà, l’Ârtic i el cap de Bona Esperança, Pagès, Editors, Barcelona, 2020.

Salvador Estapé, Ph D pel European Unversity Institute (Florència) i Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat Autònoma de Madrid. Ha sigut investigador en la London School of Economics. Actualment és professor de la UPF Barcelona School of Management, on ocupa també el lloc de Director del Postgrau en Direcció d'Empresa i professor del Executive MBA. És a més, professor associat del departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra.

Organitza: Postgrau en Direcció d'Empresa

Inscriu-te Aquí