Tokenització del valor empresarial: alternatives de finançament

Idioma d'impartició:
Inici de classes:
08 març 2021
Fi de programa:
11 març 2021
Horari:

De 16 a 20 hores

Modalitat:
Preu:

El Blockchain és una de les tecnologies disruptives que està revolucionant el mercat. Neix de la idea de la cooperació i ajudarà a descentralitzar i democratitzar les relacions entre persones i empreses.

La funcionalitat del Blockchain ha evolucionat en una gran quantitat d'aplicacions a la banca, mercats financers, comptabilitat, cadenes de subministraments, sistemes de votació, màrqueting, salut i serveis governamentals. Algunes multinacionals innovadores ja estan impulsant el seu negoci mitjançant la tokenització.

A través de l'estudi de casos pràctics i amb una visió especialitzada, intensiva i estratègica aquest programa d'Executive Education dirigit per Luz Parrondo aborda:

• Els fonaments del Blockchain
  • Possibilitats de finançament empresarial, criptomònades i tokens.
  • La cadena de valor que aporta el Blockchain a les empreses

Objectius

• Descobrir noves oportunitats per a impulsar una empresa mitjançant Blockchain.
  • La capacitat de millorar processos, models empresarials i formes de finançament basades en Blockchain.

A qui va dirigit

• Directors executius i financers de grans empreses i pimes.
  • Consultores tecnològiques amb clients potencials interessats en Blockchain.

Direcció acadèmica

Luz Parrondo Luz Parrondo, Directora del Postgrau en Blockchain i altres tecnologies DLT de la UPF Barcelona School of Management i Professora de la Universitat Pompeu Fabra en Comptabilitat i Finances, és Doctora en Economia i Empresa per la Universitat Pompeu Fabra.

Admissió i matrícula

• > Completa el formulari de sol·licitud d'admissió
  • > Puja una còpia del teu DNI (ambdues cares) en la plataforma a la qual se't donarà accés
  • > Tria una de les dues opcions de pagament:
    - Targeta de crèdit: accediràs directament.
    - Transferència bancària: veuràs les indicacions i comptes bancaris en pantalla, que rebràs també en el teu correu electrònic (revisa la bústia d'Spam).

Si tens qualsevol dubte, pots posar-te en contacte mitjançant el formulari "Sol·licita informació" o enviant un correu a ramon.cusco@bsm.upf.edu.