Idioma d'impartició:
Fi de programa:
14 gener 2020
Horari:

Sessions presencials: del 19 al 23 de novembre de 2019.

Tipus de programa:
Certificat
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:

El Seminari Semipresencial de Tècniques de Modelització en Avaluació Econòmica de Medicaments i Tecnologies Sanitàries de la UPF Barcelona School of Management et proporcionarà les habilitats i les capacitats pràctiques per trobar solucions a qualsevol problema d'avaluació econòmica en salut. Al llarg del seminari aprendràs a utilitzar de forma pràctica els conceptes de l'anàlisi de decisions i de les tècniques de modelització en avaluació econòmica, així com els models d'anàlisi de decisió i els models de Markov, que comparen cursos d'acció, programes de salut, intervencions sanitàries o tractaments complementaris.

El Seminari Semipresencial de Tècniques de Modelització en Avaluació Econòmica de Medicaments i Tecnologies Sanitàries es compon d'una activitat presencial i d'una altra no presencial. La presencial es basa en exposicions teòriques i casos reals publicats en revistes científiques i es desenvolupa a la seu de la UPF Barcelona School of Management al llarg de quatre dies. L'activitat no presencial consisteix en fer un treball pràctic individual i un altre en grup a partir dels coneixements adquirits en les sessions presencials.

Dirigit a professionals sanitaris de l'àmbit privat i públic que vulguin projectar la seva carrera professional en l'àmbit de l'economia de la salut, l'avaluació econòmica o el Market Access, el Seminari Semipresencial de Tècniques de Modelització en Avaluació Econòmica de Medicaments i Tecnologies Sanitàries té un equip docent format per professors de reconegut prestigi dels departaments d'Economia i Empresa i de Ciències de la Salut de la Universitat Pompeu Fabra.

Objectius

L'objectiu del seminari és proporcionar als participants els instruments i criteris bàsics per guiar la presa de decisions sobre la necessitat d'aplicar les diverses tècniques de modelització en el marc dels estudis d'avaluació econòmica de medicaments i de tecnologies mèdiques.

Al final del seminari, s'espera que els participants coneguin, apliquin i interpretin els principals tipus de tècniques de modelització (models de Markov i models probabilístics) en l'avaluació econòmica de medicaments, tecnologies mèdiques i programes de salut.

A qui va dirigit

El seminari s'adreça a tots els professionals sanitaris de l'àmbit privat i públic, i aquells professionals vinculats a l'àmbit sanitari que desitgin projectar la seva carrera professional en l'àmbit de l'economia de la salut, així com l'avaluació econòmica, el market access, etc.