Retail management: eines avançades de gestió d'una botiga

Idioma d'impartició:
Inici de classes:
16 febrer 2021
Fi de programa:
16 febrer 2021
Horari:

de 10 a 17 hores

Modalitat:
Preu:
450€

Posa't al dia de les principals tendències en Retail, un sector en constant evolució i desenvolupament.

La gestió dels punts de venda, ja siguin físics o digitals, requereixen d'una bona combinació d'experiència, coneixements basats en evidències i innovació en molts aspectes diferents.

Aquest curs s'enfoca en les àrees més crítiques que han de tenir-se en compte en relació a la gestió d'una botiga com són l'experiència del client, la gestió comercial i de màrqueting, i l'organització dels recursos humans/staff.

Mitjançant una part teòrica i la resolució de casos pràctics, aquest programa d'Executive Education dirigit per Albert Camprubí aborda:

1. Introducció al Retail Management.
  2. L'experiència de compra.
  3. Omnicanalitat i digitalització.
  4. Coneixent al nostre consumidor: Big Data aplicat al Retail.
  5. Estratègies i accions de Retail Màrqueting per a aconseguir els nostres objectius.
  6. Gestió del personal i d'equips.
  7. KPI's essencials i avançats en el Retail.
  8. El futur de la botiga física en temps de COVID-19: quines tendències i canvis veurem en el món del Retail?

100% gestió de punts de venda
És un programa executive, de curta duració, molt especialitzat en la gestió dels punts de venda.

Visió integrada de la gestió
Coneixeràs la gestió del punt de venda com un tot, incloent botigues físiques i canal digital.

Enfocament interdisciplinari
Analitzaràs el Retail de manera multidisciplinària, interrelacionant les àrees de Màrqueting, Vendes i Recursos Humans.

Coneix al teu client
Aprofundiràs en el concepte d'experiència de compra, i entendràs com els conceptes de omnicanalitat, digitalització i big data s'apliquen per a una botiga.

Retail màrqueting
Sabràs plantejar les millors estratègies i accions de Màrqueting per a un projecte de Retail partint de dades i objectius específics.

Retail KPI's
Sabràs aplicar els Key Perfomance Indicators més utilitzats en el món del Retail, amb la finalitat de poder planificar i executar correctament plans d'acció i millora.

Gestió de personal i d'equips
Coneixeràs les eines i estratègies per a avaluar i gestionar els recursos humans d'una botiga física.

Post COVID19
Coneixeràs les últimes tendències i canvis del sector, especialment després de la crisi pandèmica global.

A qui va dirigit

Persones que vulguin adquirir les habilitats i competències bàsiques per a una òptima gestió d'un establiment comercial, principalment offline.

Específicament dirigit a aquells professionals que, hui dia, estan treballant en la direcció d'una botiga, una secció d'aquesta, o a aquelles persones que vulguin preparar-se per a exercir-la en el seu futur professional.

Direcció acadèmica

Albert Camprubí Albert Camprubí, Professional amb més de deu anys d'experiència en el departament de Màrqueting de Nike, especialitzat en Retail, Brand i Digital. Llicenciat en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport per la Universitat Ramon Llull – Blanquerna, Màster en Direcció i Gestió d'Entitats Esportives per UPF-BSM. Màster en Màrqueting i Comunicació per la Universitat de Venècia en col·laboració amb Euroleague Basketball.

Admissió i matrícula

• > Completa el formulari de sol·licitud d'admissió
  • > Puja una còpia del teu DNI (ambdues cares) en la plataforma a la qual se't donarà accés
  • > Tria una de les dues opcions de pagament:
    - Targeta de crèdit: accediràs directament.
    - Transferència bancària: veuràs les indicacions i comptes bancaris en pantalla, que rebràs també en el teu correu electrònic (revisa la bústia d'Spam).

Si tens qualsevol dubte, pots posar-te en contacte mitjançant el formulari "Sol·licita informació" o enviant un correu a ramon.cusco@bsm.upf.edu.