Postgrau Semipresencial en Direcció Financera

Idioma d'impartició:
Inici de classes:
14 desembre 2020 (per confirmar)
Fi de programa:
27 juny 2021 (per confirmar)
Horari:

Dissabtes de 9.30 a 14.00h un cop al mes i algun divendres de 17.30 a 21.30h.

Tipus de programa:
Postgrau
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
per determinar
Pràctiques:
Extracurriculars

El Postgrau Semipresencial en Direcció Financera de la UPF Barcelona School of Management et proporcionarà els coneixements, les tècniques i les habilitats per dirigir i gestionar el departament financer de qualsevol empresa o organització. Al llarg del curs aprendràs a definir l'estratègia financera de l'empresa a curt, mitjà i llarg termini, mentre descobreixes els elements necessaris per prendre decisions òptimes d'inversió i finançament.

En el Postgrau Semipresencial en Direcció Financera aprendràs a analitzar els estats financers i els sistemes i els mercats financers espanyol, europeu i internacional. Així mateix, aprofundiràs en els aspectes clau de la gestió d'un departament financer, com són l'estimació de les necessitats financeres, les polítiques d'endeutament, autofinançament i dividend, o els mètodes de valoració d'empresa, entre d'altres. A més, descobriràs tècniques i habilitats directives per liderar equips de treball de qualsevol departament financer o comptable.

Dirigit a titulats universitaris en administració i direcció d'empreses, economia o empresarials, a professionals en exercici que vulguin ampliar els seus coneixements i a futurs professionals que vulguin orientar la seva carrera a departaments de finances, el Postgrau Semipresencial en Direcció Financera té un professorat de prestigi format per docents del departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu de les empreses líders actuals.

Pots escollir com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles per als participants de la UPF Barcelona School of Management.

Objectius

El Postgrau Semipresencial en Direcció Financera proporciona al participant els coneixements i recursos necessaris per:

• Dirigir un departament financer,
  • Saber relacionar l'evolució de l'entorn econòmic i financer amb l'estratègia financera de l'empresa,
  • Dominar les tècniques de gestió de clients i de tresoreria, i de gestió financera a llarg termini.
  • Conèixer els elements necessaris per prendre decisions òptimes d'inversió i de finançament.
  • Dotar-se de les habilitats directives necessàries per liderar equips de treball.

A qui va dirigit

El Postgrau Semipresencial en Direcció Financera acull tant llicenciats o diplomats universitaris com d'altres professionals amb diferents experiències i responsabilitats de treball.

Segueix-nos

Patrimonia, el Videoblog d'Economia i Finances de la UPF Barcelona School of Management.

Patrimonia logo