Presentacions d'impacte: domina l'art de parlar en públic

Idioma d'impartició:
Inici de classes:
11 maig 2020
Fi de programa:
14 maig 2020
Horari:

Dilluns 11, dimarts 12, dimecres 13 i dijous 14 de maig de 17 a 21 hores

Modalitat:
Preu:

Quants oradors són capaços de captar l'atenció de l'audiència durant tota la seva intervenció? Pocs, encara i així en el 90% de les professions parlar en públic és una competència decisiva per a l'èxit professional.

L'habilitat de realitzar bones presentacions pot ser diferencial en el desenvolupament de la carrera professional. Per a això cal saber impactar a l'audiència cuidant tant el contingut com la posada en escena.

S'empra una metodologia totalment pràctica basada en la preparació i realització d'una presentació en públic. L'exposició es realitzarà en les condicions tècniques més innovadores, sistemes de bio-feedback i realitat virtual per a perfeccionar les presentacions. A més, es gravarà per a la seva posterior correcció.

Aquest programa de Executive Education se centra en:

• L'elaboració i estructuració del discurs
  • El suport audiovisual
  • La pràctica de la veu
  • La gestualitat i la posició corporal
  • El domini dels ritmes i els tempos en la creació i execució del discurs

What will you learn?

Saber com preparar una presentació professional d'impacte en totes les seves fases:

• Seleccionar i estructurar la informació per a transmetre de manera efectiva el discurs.
  • La capacitat de triar el format audiovisual i el disseny òptim per a mostrar el contingut.
  • La reducció de la por escènica per a mostrar seguretat.
  • Millorar l'expressivitat mitjançant l'ús de la veu i els gestos.
  • El control d'altres elements com el temps i la tecnologia.

A qui va dirigit

• Consultors
  • Directors executius
  • Controllers
  • Professionals d'operacions, responsables d'àrea o unitat de negoci que necessiten millorar les seves presentacions

Direcció acadèmica

Emma_RoderoEmma Rodero, Doctora en Comunicació i Doctora en Psicologia, és investigadora i professora titular en el Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra, on imparteix Oratòria. També és Directora del CCLab a la UPF Barcelona School of Management, dedicat a la formació en competències comunicatives.