Postgrau Online en Innovació i Design Thinking

Idioma d'impartició:
Inici de classes:
05 març 2021 (per confirmar)
Fi de programa:
19 juny 2021 (per confirmar)
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:

El Postgrau Online en Innovació i Design Thinking és un programa instrumental, que proporciona eines tecnològiques i metodològiques, enfocades a la gestió de la innovació disruptiva o incremental. El programa permet desenvolupar una resposta estratègica davant l'aparició de nous paradigmes i de l'impacte de les noves tecnologies en els models de negoci i maneres de gestionar les organitzacions.

Actualment, les empreses requereixen més flexibilitat, més rapidesa, i més capacitat de resposta per als seus clients/usuaris, que estan cada vegada més informats, són més exigents i posseeixen una gamma infinita de productes i serveis on triar. Tot se centra més en l'experiència que en el producte o servei.

L'adaptació als nous reptes passa per l'aplicació de noves metodologies que són aplicades a qualsevol empresa (grans, petites i amb ànim i sense ànim de lucre). Són les anomenades metodologies Design Thinking, Agile, Service Design, User Experience i d'altres que s'estudiaran en aquest postgrau.

Aquests canvis s'estan produint a una velocitat mai experimentada fins ara i la capacitat d'adaptació en aquest nou entorn pren un valor singular i determinant. La innovació, disruptiva i incremental, passa a ser un element vertebrador de les organitzacions. La gestió de la innovació és, per a moltes organitzacions, un dels principals drivers de l'estratègia empresarial.

Per què aquest programa?

La disrupció és dels termes més populars en el management actual. Aquest interès prové de les amenaces i oportunitats creades en part pel poder actual de les tecnologies digitals. Les possibilitats de nous productes, serveis, models de negoci, prometen un impacte important en gairebé tots els sectors de l'economia.

El Postgrau Online en Innovació i Design Thinking, et prepararà per a poder afrontar els nous paradigmes empresarials i tecnològics, i la gestió del canvi passa a ser un punt crític per a moltes empreses. Els punts forts del programa són:

• En aquest programa tindràs l'oportunitat de treballar amb els millors professionals del sector en matèria d'innovació i design thinking.
  • Oportunitat de networking: podràs crear una comunitat o xarxa de professionals interessats en la gestió de la innovació.
  • Durant el programa treballaràs aplicant les metodologies i eines que lideren la innovació i el design thinking en l'actualitat, i també treballaràs amb casos pràctics d'empreses reals.
  • Perquè la modalitat online et permetrà tenir màxima flexibilitat per a compaginar el teu treball amb un estudi superior de qualitat que et farà destacar. A més, la modalitat online et prepararà amb les eines i coneixements necessaris per a enfrontar-te a la dinàmica global actual: teletreball, diversitat de nacionalitats, de sectors, d'usos horaris, d'experiències, etc.

Font: Gartner

Objectius

L'objectiu principal del curs de Postgrau Online en Innovació i Design Thinking és dotar d'eines i coneixements específics als participants que vulguin liderar o implementar el canvi a les organitzacions.

En aquest sentit, per a aconseguir l'objectiu principal s'oferirà un contingut, molt específic i enfocat en la gestió de la innovació disruptiva o incremental, amb una actualització constant i adaptada en les noves eines tecnològiques i metodològiques que utilitzen les organitzacions en la seva gestió diària.

• Adquirir una visió profunda i actual de la mà de professionals de reconegut prestigi en aquest sector.
  • Aplicar els principis del Design Thinking dins de les organitzacions
  • Crear una cultura innovadora dins de les organitzacions amb l'objectiu d'implementar una millora contínua que generi avantatges competitius. Creació de valor per a tota l'organització.
  • Detectar noves oportunitats de negoci.

A qui va dirigit

• Programa dirigit a directius d'àrees funcionals, càrrecs intermedis, emprenedors, consultors, personis responsables d'innovació i desenvolupament de qualsevol sector o activitat, que vulguin conèixer i adquirir les eines i coneixements sobre innovació en el món empresarial.
  • Interessats a aprofundir en la gestió de la innovació empresarial.
  • Interessats a conèixer els nous paradigmes de la gestió empresarial, basats en la innovació constant.
  • Interessats en processos de canvi aplicant tècniques creatives efectives.
  • Entendre les amenaces i oportunitats generades pel poder actual de les tecnologies digitals i les possibilitats de nous productes, serveis i models de negoci.

Requisits:
Titulació universitària i, excepcionalment, candidats sense titulació universitària prèvia, però amb experiència professional en l'àmbit d'actuació del programa (mínim 3 anys). Es requereix un nivell mitjà d'anglès (oral i escrit) perquè es treballen continguts en anglès

Finançament:

Pots escollir com finançar els teus estudis  consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24 h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles pels participants de la UPF Barcelona School of Management.