Postgrau Online en Anàlisi de Dades i Visualització de la Informació

Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

Pròxima sessió informativa online el 15 de juliol a les 18.00h. Inscriu-te aquí!

Amb el Postgrau Online en Anàlisi de Dades i Visualització de la Informació aprendràs a analitzar dades i crear representacions gràfiques que en permetin la visualització de manera adequada per a la presa de decisions.

Les disciplines de l’anàlisi de dades i la visualització de la informació proporcionen una manera senzilla de mostrar i entendre informacions o fets complexos a partir d’un conjunt de dades processades convenientment i presentades de manera visual. Al llarg d’aquest curs aprendràs a buscar i representar diferents fonts d’informació que et permetran mesurar, comparar, mostrar evolucions, categoritzar i relacionar per respondre preguntes relacionades amb la millora del negoci. Tot això d’una manera senzilla i atractiva que pot ser perfectament utilitzada com a part de l’estratègia comunicativa d’una empresa o institució.

El programa emfatitzarà aquelles tècniques d’anàlisi i visualització de dades que per ser utilitzades no requereixin coneixements matemàtics o estadístics avançats.

Per què aquest programa?

• Perquè adquiriràs una competència transversal idònia per a aquells llocs de treball en què es requereix mostrar i comprendre informacions i fets complexos.
  • Perquè incideix en les tècniques de visualització des d’una perspectiva comunicativa i no bàsicament tècnica.
  • Pel seu alt grau de personalització: al llarg del màster professors i tutors respondran de manera individual a qualsevol tipus de consultes que tinguis relacionades amb el contingut del programa
  • Perquè incorpora una metodologia docent activa centrada en l'estudiant, flexible i exigent al mateix temps.
  • Pel prestigi i reconeixement del seu equip docent, format per un 75% de professors universitaris amb titulació de doctor.

A qui va dirigit

El Postgrau Online en Anàlisi de Dades i Visualització de la Informació va adreçat a participants procedents de carreres de ciències socials o de carreres tècniques que vulguin aprofundir en la obtenció i filtració de dades i en la visualització d’informació, amb l’objectiu d’entendre i mostrar tendències subjacents. També va dirigit a professionals que hagin de presentar informació complexa per a la presa de decisions d’una empresa o institució.

Descobreix què hi aprendràs