Nou format de networking de la Trobada Anual de l'Associació d'Antics Alumnes de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra

1 Enero - 2010

El passat 10 de desembre l'Associació d'Antics Alumnes de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra va celebrar, un any més, la seva trobada anual, que enguany va innovar amb un format nou centrat en el networking professional. L'acte va començar amb la conferència ?Secretos empresariales para atraer y retener el talento: best practices en España?, a càrrec de Nicolás Ramilo, director general de Great Place to Work - Institute España. La conferència va permetre descobrir quines són les millors empreses per treballar i saber com atreure el talent a la pròpia empresa per convertir-la en un best place to work?.

Posteriorment, l'antic alumne de l'MBA de l'IDEC Marc Ribas, soci i consultor de l'empresa Human Side, va organitzar una activitat de networking a través del ?Netgrouping?. Així, els antics alumnes es van anar agrupant successivament per sectors professionals, edats o interessos laborals per tal de descobrir oportunitats de negoci conjuntes entre els assistents de les diverses especialitats.