Acte de Graduació de la promoció 2008-09

1 Enero - 2010

L\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra va celebrar el passat 16 de novembre l\'acte acadèmic de graduació de la promoció 2008-09. El lliurament de diplomes va tenir lloc a L\'Auditori de Barcelona i va estar presidit pel rector de la UPF, Josep Joan Moreso, que va estar acompanyat a la taula presidencial per Núria Basi, presidenta del Consell Social de la UPF; Jaume Casals, vicepresident i comissionat del rector per l\'IDEC; Olga Valverde, vicerectora de Postgrau i Doctorat, i Pau Verrié, director general de l\'IDEC.

Al llarg del curs 2008-09, més de 1.300 participants han superat algun dels màsters i programes de postgrau que l\'IDEC imparteix. Els qui van assistir a l\'acte, molts d\'ells acompanyats de familiars i amics, van poder escoltar la conferència ?Les oportunitats socials i ambientals dels futurs caps i líders?, a càrrec del doctor Manuel Escudero, actual director executiu del Centre de Recerca del Global Compact de les Nacions Unides.

La presència del doctor Escudero reforça i reafirma l\'adhesió de l\'IDEC a la iniciativa Principles for Responsible Management Education (PRME), que estableix processos de millora continua entre les escoles de negoci per desenvolupar una nova generació de líders capaços de gestionar els reptes de la societat del segle XXI.

Els parlaments del president de l\'Associació d\'Antics Alumnes de l\'IDEC, Albert Figueiras, i del vicepresident de l\'IDEC, Jaume Casals, van cloure l\'acte de graduació celebrat a Barcelona. També aquest any, i per primera vegada, l\'IDEC, ha organitzat durant el mes de novembre actes de graduació a Colòmbia, Xile i l\'Argentina, per als graduats d\'aquests països que no van poder participar a l\'acte central realitzat a Barcelona.