Masterclass: Claus per captar i retenir els usuaris per Mobile

online
Email de contacte
ricard.balart@bsm.upf.edu

Amb l'actual crisi econòmica, les empreses han apostat clarament pel màrqueting online en el moment de donar a conèixer els seus productes. Veiem com les estratègies per a captar nous clients canvien constantment i l'ús de plataformes mòbils no queda fora d'això. Hi ha un nou repte per als responsables Màrqueting Digital ara més que mai, hauran d'implantar noves tècniques que els permetin generar més notorietat al voltant de la seva marca i crear nous llaços amb els usuaris amb la finalitat de retenir-los.

El dia 7 de juliol, a les 19.30h veurem els reptes i oportunitats que poden oferir les noves plataformes digitals amb Noelia Leiro professora del Màster Universitari en Cercadors i del Màster Universitari en Usabilitat de la UPF Barcelona School of Management.

Pots inscriure´t aquí