Master of Arts in Communication Management

Import

Preu:

A més de las assignatures que conformen el màster, les següents activitats estan incloses en el preu del programa:

• Curs de castellà opcional
  • Programa de desenvolupament professional

Pagament del màster

Un cop rebis el resultat de l'admissió, et farem arribar un Admission Pack amb les instruccions per a completar la matrícula al màster. El programaes paga en dues parts:

• Primera part: 25% del total (reserva de plaça). S'ha de pagar en les dates que s'indiquen a la carta d'admissió. El pagament de la reserva de plaça és necessari per confirmar la mateixa.
  • Segona part: 75% restant. S'ha de fer aquest segon pagament abans de l'inici del programa.

Un cop es rebi el pagament, els participants seran oficialment matriculats a la UPF Barcelona School of Management.

Descompte del 5% per inscripció avançada

Descompte aplicable a candidatures presentades fins a la ronda 6 ( data límit 27/04/21), sempre que abonin l'import de reserva de plaça (25% de preu de la matrícula) com a màxim en la data indicada en la carta d'admissió.
*Descompte no acumulable a altres aplicables.

Títol oficial de màster

Un cop completat el màster rebràs un diploma atorgat per la Universitat Pompeu Fabra. S'hauran d'abonar les quantitats estipulades al DOGC (Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya) en concepte de drets d'expedició del títol. Aquesta taxa varia anualment i s'aplicarà la vigent en el moment de la sol·licitud del títol.

Com finançar el programa

• Beques Talent: Sol·licita una de les nostres Beques Talent, atorgades específicament a estudiants de màster que tinguin una trajectòria acadèmica, professional o personal excepcional.
  • Beques Talent Partner: Si t'has graduat a una de les universitats partner de la UPF Barcelona School of Management pots sol·licitar una Beca Talent Partner.
  • Ajuts d'altres organismes: Consulta la llista d'entitats i institucions externes a la UPF Barcelona School of Management que ofereixen ajuts econòmics a estudiants que vulguin matricular-se en màsters o postgraus.
  • Descompte per les universitats partner de la UPF: Comprova si la universitat a la qual t'has graduat és una de les universitats partner de la UPF i beneficia't d'un 10% en el preu total del màster. Contacta amb el teu assesor de programa per rebre més informació.
  • Descomptes: Beneficia't dels nostres descomptes si ets antic alumne, pertanys a la comunitat UPF o treballes en una de les nostres institucions col·laboradores.
  • Préstecs bancaris: Informa't sobre els préstecs bancaris amb condicions avantatjoses que la UPF Barcelona School of Management ha acordat amb les principals entitats financeres.