Idioma d'impartició:
Inici de classes:
07 octubre 2020
Fi de programa:
21 desembre 2021 (per confirmar)
Tipus de programa:
Màster universitari
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Curriculars

Propera sessió informativa online:

dimecres 15 de juliol a les 16:00 h.

Inscriu-t'hi aquí

El Màster Universitari Online en Direcció Financera i Comptable  (especialitat en Controlling) de la UPF Barcelona School of Management et formarà com a professional expert en finances i comptabilitat, alhora que t'especialitza en la funció del controller: definir i fer operativa l'estratègia de l'empresa en les operacions del negoci, com ara la comptabilitat analítica, la planificació financera avançada i l'anàlisi sectorial.

En el Màster Universitari Online en Direcció Financera i Comptable  (especialitat en Controlling) adquiriràs els coneixements indispensables per a alinear l'evolució de l'entorn econòmic i financer amb l'estratègia financera de qualsevol organització. Al llarg del curs, coneixeràs les últimes tècniques de gestió dels clients, tresoreria i gestió financera a llarg termini i aprofundiràs en els processos i les eines informàtiques derivades dels sistemes d'informació. A més, descobriràs tècniques i habilitats directives per liderar equips de treball de qualsevol departament financer o comptable.

Dirigit tant a titulats universitaris en administració i direcció d'empreses, economia o empresarials, com a professionals titulats que actualment treballin en departaments relacionats amb la comptabilitat i les finances, el Màster Universitari Online en Direcció Financera i Comptable (especialitat en Controlling) té un professorat de prestigi format per docents del departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu d'empreses líders actuals.

El Màster Universitari Online en Direcció Financera i Comptable t'ofereix la possibilitat d'especialitzar-te també en Finances Corporatives i en International Finance and Accounting.

A més, aquest programa ha estat reconegut per Eduniversal Best Masters 2019, amb la 3a posició al ranking de millors màsters de España en el área "Accounting and Auditing" y la posición 50 en Europa.

Pots escollir com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles per als participants de la UPF Barcelona School of Management.

simulador zank

Per què aquest programa?

1. Perquè el 100% dels estudiants de les darreres tres edicions el recomanaria.
  2. Perquè té una direcció acadèmica i un equip docent de primer nivell format per professors del departament d'Economia de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu de les principals empreses actuals del sector.
  3. Perquè els seus continguts tenen un enfocament doble: d'una banda, els professors acadèmics t'ensenyen les seves darreres investigacions en matèria d'auditoria, comptabilitat, control i finances, i de l'altra, els professionals en exercici et mostren com aplicar aquest coneixement a la realitat diària de les empreses d'avui.
  4. Perquè et dóna accés accelerat a l'acreditació CIMA (Chartered Institute of Management Accountants) i ACCA (Association of Chartered Certified Accountants), dues de les institucions més reconegudes internacionalment per l'acreditació de professionals en management i accounting, comptabilitat financera i comptabilitat de gestió.
  5. Perquè els seus continguts permeten que, una vegada acabis el màster, estiguis preparat per presentar-te a l'examen del Chartered Financial Analyst - CFA. Hi haurà 2 beques disponibles per accedir a l'examen CFA.
  6. Perquè el Màster en la seva modalitat online ha obtingut la certificació EOCCS de l'EFMD en cinc de les assignatures que imparteix, un reconeixement internacional que avala l'excel·lència de la formació online.

accacima

cfa eoccs_certified

• Saber dirigir un departament financer o comptable.
  • Saber dissenyar, implementar i fer el seguiment de les eines de comptabilitat de gestió necessàries per assolir els objectius estratègics.
  • Saber implantar sistemes de planificació financera, de comptabilitat analítica, de control pressupostari i de control de gestió.
  • Saber relacionar l'evolució de l'entorn econòmic i financer amb l'estratègia financera.
  • Dominar les tècniques de gestió de clients de tresoreria i de gestió financera a llarg termini.
  • Conèixer els elements necessaris per prendre decisions òptimes d'inversió i de finançament.
  • Saber fer la planificació fiscal d'una empresa de manera òptima.
  • Dotar-se de les habilitats directives per liderar equips de treball.

A qui va dirigit

El Màster Universitari Online en Direcció Financera i Comptable (especialitat en Controlling) està pensat per als nous professionals que volen orientar la seva carrera a departaments de comptabilitat i finances, i per als que volen potenciar al màxim el seu futur. En el màster hi participen titulats universitaris i professionals en actiu de departaments de comptabilitat i finances.

Segueix-nos

Patrimonia, el Videoblog d'Economia i Finances de la UPF Barcelona School of Management.

Patrimonia logo