Màster online en Direcció i Gestió de Recursos Humans

Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

El Màster Online en Direcció i Gestió de Recursos Humans, de la UPF Barcelona School of Management, és un programa dissenyat per a aquells professionals que vulguin desenvolupar, contrastar i consolidar uns coneixements i habilitats, en l'àmbit de la gestió de persones.

Les organitzacions necessiten de bons professionals capaços de dirigir i gestionar persones, perquè són ells els que els hi donen suport per assolir els seus objectius. Per això, les empreses permanentment requereixen d'un creixement del seu capital humà.

Amb el Màster Online en Direcció i Gestió de Recursos Humans s'aprofundirà en les diferents tècniques i eines de recursos humans. Es tractaran les habilitats directives i comunicatives, els estils de lideratge assertiu o la intel·ligència emocional. La importància de les tècniques de "Recruit" i "Employer branding", la "gestió per competències", la "Global Mobility". També, del formador com a consultor intern. El "Develop Talent", la transformació digital i el "HR Analytics", el "coaching" o el "mentoring" com a mètodes de desenvolupament professional, la negociació de conflictes, etc.

Aquest programa Online compta amb l'experiència de la seva versió presencial amb més de vint edicions.

Tots els participants del curs rebran un exemplar del llibre "Recursos humans. Direcció i gestió de persones a les organitzacions", de professor Dr. Tomàs Rubió.

Pots escollir com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles pels participants de la UPF Barcelona School of Management.

Director i coordinadors del Màster

El director i els coordinadors del Màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans

El Màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans ha estat reconegut pel Ranking EdUniversal com el 4t millor màster a Espanya en RRHH. Al ranking publicat al 2019, el programa ha obtingut la posició 43 a nivell mundial.

Per què aquest programa?

1. Perquè compta amb l'experiència de la seva versió presencial amb més de vint edicions.
  2. Perquè el Màster en Direcció i Gestió de Recursos Humans (versió presencial) ha estat reconegut internacionalment entre els 50 millors màsters en la seva especialitat pel rànquing Eduniversal.
  3. Per l'enfocament pràctic dels seus continguts, impartits per professionals del sector, que garanteixen una aproximació fidel a la realitat laboral del moment.
  4. Perquè t'ofereix l'oportunitat de fer pràctiques professionals en empreses destacades, com ara Allianz, Bacardi, Danone, Foot Locker, Ikea, Mattel, Metges sense Fronteres, NH Hoteles, Oysho o Telefónica, entre d'altres.
  5. Per les oportunitats de networking. Coneixeràs a reconeguts ponents de l'àmbit dels RRHH en les seves freqüents conferències. En aquest enllaç trobaràs una síntesi de la conferència Conócete para dirigir mejor la empresa y la vida, impartida el 22-4-20 per part de Sílvia Cóppulo, llicenciada en Psicologia, doctora en Comunicació i col.laboradora del Màster de Direcció i Gestió en RRHH, de la UPF-BSM.

Objectius

El Máster Online en Direcció i Gestió de Recursos Humans té com a objetiu general proporcionar les competències necessàries per desenvolupar la funció directiva i en diferents nivells, en l'àmbit de la gestió del capital humà en les organitzacions:

• Entendre els nous reptes als que ha de fer front la direcció i gestió de persones a les empreses
  • Integrar les polítiques i programes específics de recursos humans dins de l'estratègia i objectius de l'organització
  • Incorporar els aspectes d'eficiència social i responsabilitat corporativa en la gestió de les persones
  • Dominar els programes i eines de gestió pel desenvolupament professional de les persones: programes de formació i desenvolupament, coaching, mentoring, plans de carreres professionals, etc.
  • Conèixer lo més nou en Recruit & Develop Talent, HR Analytics, Global mobility, Assessment, etc.
  • Analitzar i resoldre mitjançant casos les diferents situacions complexes que es presenten en aquest àmbit de coneixement

A qui va dirigit

El Màster Online en Direcció i Gestió de Recursos Humans està dirigit tant a titulats universitaris com a professionals que vulguin especialitzar-se en aquesta àrea de coneixement. Professionals que vulguin ocupar llocs amb responsabilitats de gestió i direcció en qualsevol tipus d'empresa i que busquin ampliar les seves competències i habilitats.

Suposa la possibilitat de dedicar-se a una de les tasques més gratificants dins del panorama professional i, al mateix temps, permet conectar amb prestigiosos professionals docents i experts en aquesta matèria.

Poden participar tant els professionals que exerceixen l'activitat des de la mateixa estructura organitzativa, com aquells que ho fan externament en consultories o entitats de serveis laborals.