GMAT Test: a good choice for your future

Data:
27/01/2021
Hora:
de 13:00 h a 14:30 h
LLoc:
Email de contacte
info@bsm.upf.edu

La UPF Barcelona School of Management ofereix una sessió informativa amb la participació d’un membre del Graduate Management Admission Council (GMAC) per explicar a actuals i futurs estudiants perquè és important realitzar el GMAT® Test.

El GMAT® Test és l'examen més conegut per avaluar habilitats analítiques, quantitatives, i verbals per al seu ús en l'admissió a un Màster o per participar en programes d'intercanvi internacional. A la UPF Barcelona School of Management, l'examen GMAT® es requereix per a aquells estudiants de Masters of Science que vulguin aplicar al programa QTEM.

La sessió s’adreça a les persones interessades en realitzar aquest examen i que vulguin rebre més informació sobre el contingut i els passos a seguir per presentar-se al test. Al final de la sessió hi haurà un torn per preguntes i respostes.

Confirma la teva participació aquí!