Finance and Innovation London

Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:

Londres podria ser una ciutat on construir-se un futur professional o personal?

Tecnologies financeres (fintech), banca d’inversió, serveis financers... A l’hora de demanar feina, com s’escull el lloc i el tipus d’empresa?

Si et fas aquesta pregunta, et podem ajudar a respondre-la. La UPF Barcelona School of Management organitza un viatge acadèmic i experiencial al cor del Regne Unit, Londres, el hub financer més important d’Europa.

Durant aquest viatge els participants podran conèixer des de dins un dels centres financers mundials, actualment immers en un procés de canvi històric, el Brexit, que transformarà el teixit econòmic i financer no només del Regne Unit sinó de tot Europa.
Sota el guiatge de professionals de la banca, la consultoria, departaments financers de multinacionals..., coneixeràs tot de casos reals d’empreses de primer nivell i podràs compartir, tant amb ells com amb exalumnes de la nostra institució, experiències i informació pràctica sobre la vida laboral a la City.

Per què Londres?

Londres és el centre financer europeu de referència i un dels principals del món juntament amb Nova York. Aquest sector dona feina directament a 2,3 milions de persones al país i és el principal sector econòmic d’activitat en l’àmbit nacional.

A la capital britànica, hi són presents les institucions financeres més importants del món, des de Goldman Sachs fins a JP Morgan o HSBC, així com també d’altres gegants de la gestió d’inversions com Blackrock, Blackstone o JP Morgan Asset Management.

El país també és líder en innovació i desenvolupament de noves tecnologies. Les empreses fintech britàniques han esdevingut, aquesta darrera dècada, líders del sector. Anglaterra, a més, compta amb algunes de les millors universitats del món i és un pol d’atracció per a professionals de totes les nacionalitats que volen desenvolupar la seva carrera.

Segons les darreres dades, el 42% dels treballadors del sector fintech britànic són d’origen estranger.

Per què aquest programa?

Finance and Inovation London

• Tindràs l’oportunitat de viure tres dies d’immersió total en empreses i institucions de l’àmbit financer, tecnològic i bancari de la ciutat de Londres, la manera més directa de conèixer les diverses alternatives laborals que ofereixen els sectors de la consultoria i les finances.
  • Coneixeràs les realitats d’empreses capdavanteres internacionals dels sectors del fintech, de la banca, empreses d’inversió, mercats financers..., la qual cosa t’ajudarà a entendre les diferències entre aquests sectors. I tot això amb el valor afegit d’aprendre una manera diferent d’entendre les decisions d’inversió, la valoració d’empreses i de M&A, i la política monetària d’un país que no només és pioner en aquest sector sinó que, actualment, està immers en un Brexit que remodelarà el teixit econòmic i financer europeu.
  • Visitaràs la seu central d’empreses tan importants com ara JP Morgan, Goldman Sachs o OakNorth i d’institucions com el Bank of England o una escola de negocis de primer nivell*. Veg. programa.

*Pla definitiu pendent de confirmar. Es pot produir algun canvi en les institucions esmentades.

A qui va dirigit

Aquest programa es dirigeix en especial als alumnes dels programes de FINANCES I COMPTABILITAT, ja que representa un complement a la seva formació pel fet d’incorporar un component internacional a l’experiència acadèmica que viuen a les nostres aules.

Igualment, està obert a tots els estudiants i alumni de la UPF Barcelona School of Management que estiguin interessats a aprendre a partir de casos reals d’empreses internacionals dels sectors de les finances, la banca, la tecnologia i la innovació, a més de conèixer en primera persona la manera com el Brexit està canviant el teixit econòmic i financer d’Europa.