El ecosistema de los eSports

Data:
13/02/2020
Hora:
de 8:30 h a 14:00 h
LLoc:
Calle Balmes 132-134
Email de contacte
ricard.balart@bsm.upf.edu

La 9a edició de la Jornada del Màster en Direcció i Gestió Esportiva de la UPF Barcelona School of Management tractarà sobre la indústria dels eSports i se celebrarà el dijous 13 de febrer de 2020 a l'Auditori de la UPF UPF Barcelona School of Management (C/Balmes 132-134, 08008 Barcelona).

La indústria dels eSports ha tingut un creixement exponencial durant els últims anys, sent cada vegada més rellevant dins del sector esportiu. A més, ha aconseguit generar un impacte en la societat ja que tenen una audiència de milions de persones que aconsegueixen seguir i assistir als tornejos que s'organitzen. Durant tota la jornada s'analitzaran diferents aspectes relacionats amb la gestió que és necessària per a dur a terme una competició de eSports, mitjançant els diferents agents que formen part d'una competició. També s'abordarà com els esports tradicionals com el motociclisme o el futbol han decidit obrir noves línies de negoci a través dels eSports.

La Jornada comptarà una edició més amb la col·laboració del Clúster de la Indústria de l'Esport a Catalunya, INDESCAT. L'assistència a la jornada és gratuïta.

A continuació, presentem el programa de la jornada amb les grans àrees que s'abordaran i els ponents participants:

Jornada “L'ecosistema dels eSports. El futur de l'esport en joc”

8:30h Acreditacions

9:00h-9:15h Presentació de la Jornada a càrrec de Carles Murillo (Codirector del MGEE)

9:15h-10:30h Sessió inaugural de la jornada: “El fenomen dels eSports i el seu impacte en la indústria de l'esport” a càrrec de Fede Winer, Responsible for key accounts in the gaming sector en Unity (45’) amb posterior debat (30’) entre Fede Winer i Jordi Roquer, CEO de Seven Mila.

10.30-11:00h Coffee-*break

11.00-12:30h Taula rodona: “La competició dels eSports per dins”
- Organitzador: Sergi Mesonero, Institutional Relationships de la Lliga de Videojocs Professionals (LVP)
- Equip de eSports: Víctor Casanovas Director d'Origen BCN