Els eSports, una oportunitat per les empreses de l'esport

Idioma d'impartició:
Espanyol
Inici de classes:
30 març 2020
Fi de programa:
02 abril 2020
Horari:

Dilluns 30 i dimarts 31 de març i dimecres 1 i dijous 2 d'abril de 17 a 21 hores

Modalitat:
Preu:

A Espanya, els eSports ja superen en audiència, de manera habitual, a esports tradicionals com el bàsquet. Internet també ha aconseguit canviar la forma en la qual juguem als videojocs, generant oportunitats de negoci per a les empreses esportives, clubs i marques relacionades amb el món de l'esport.

De la mà de Federico Winer, expert i referent del sector, el programa analitza les claus per a treure-li el màxim partit als eSports, un negoci que està creixent a un ritme imparable i que podria arribar a moure prop de mil milions d'euros en breu.

Mitjançant una part teòrica i diversos casos pràctics, aquest programa d’Executive Education aborda:

• El concepte dels eSports
  • Les diferents modalitats de competició
  • El negoci que generen els eSports
  • Els eSports com a eina d’engagement per a les empreses, marques i clubs

• Conèixer el món dels eSports
  • Comprendre la seva expansió
  • Descobrir oportunitats de negoci dels eSports dins del mercat de l'espectacle esportiu o en el món de la pràctica esportiva

A qui va dirigit

Professionals d'empreses del sector esportiu en sentit ampli: clubs esportius, clubs de fitness, marques, etc.

Direcció acadèmica

Fedrico_WinerFederico Winer, investigador doctoral al Institute for Sport Business al Loughborough University a Londres, està especialitzat en utilitzar les tecnologies de la informació en els esports. És professor del Màster en Direcció i Gestió Esportiva de la UPF-Barcelona School of Management i té més de dues dècades d'experiència com a executiu en premsa, esports i indústries digitals.