Curs Executive Online per a Transformar una Organització en 90 dies

Inici de classes:
03 juny 2020 (per confirmar)
Fi de programa:
22 juliol 2020 (per confirmar)
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
800€

És possible transformar una gran organització en poc temps? Els llargs anys d'història, els processos tradicionals, els equips nombrosos i la falta de propòsit compartit, poden dificultar la transformació reeixida d'una companyia.

Les organitzacions que vulguin sobreviure a l'entorn VUCA (volàtil, d'incertesa, complex i ambigu) i continuar generant valor durant molts anys, han de conèixer les claus de la transformació organitzacional.

Amb el Curs Executive Online sobre Com Transformar una Empresa en 90 dies aprendràs a:

• Perfeccionar les tècniques de management que es necessiten per a dur a terme una transformació ràpida i reeixida.
  • Entendre les claus per a dur a terme cadascuna de les fases de la transformació. Tant les causes d'èxit com de fracàs.
  • Comprovar de manera pràctica, amb l'ajuda de casos pràctics basats en empreses reals, com funciona una transformació reeixida.
  • Dominar les eines de control que es necessiten per a monitorar el procés de transformació.
  • Entendre les claus d'èxit relacionades amb la gestió de les persones

Continguts:

1. Introducció
  2. Començant amb la pre-transformació
    • Equips de Resposta Ràpida (ERR)
    • Oficina de Suport a la Transformació (OAT)
    • Equip de Gestió Directiva (EGD)
  3. Transformació
    • Fase de diagnòstic
    • Fase d'identificació de solucions innovadores
    • Fase de preparació del canvi
  4. Posada en marxa de la transformació
  5. Utilitzant eines de sistemes d'informació i control per a fixar objectius i controlar la marxa de la transformació
  6. Gestió de les persones
  7. Consideracions finals

Com s'imparteix:

• Fase de benvinguda i familiarització amb l'entorn virtual: Tindràs accés a una aula comuna per a tots els alumnes de la Executive Education Online amb la finalitat que puguis ampliar la teva xarxa de contactes i establir sinergies amb companys d'altres àrees de coneixement. En aquesta fase tindràs accés a tutorials i instruccions sobre el funcionament de l'entorn virtual, així com un calendari d'activitats online de formació i col·laboració.
  • Fase d'aprenentatge individual: dins de l'aula virtual del teu curs accediràs als materials d'aprenentatge (lectures, casos, vídeos, etc.) perquè et vagis preparant al teu ritme i amb plena flexibilitat.
  • Fase d'aprenentatge grupal: a partir d'aquesta començarà el treball grupal i col·laboratiu on estaràs en contacte amb el professor expert, el coordinador del programa i els teus companys. Aquesta part et permetrà posar en pràctica i discutir els continguts apresos durant la primera fase, així com compartir experiències amb els teus companys i resoldre dubtes amb el professor expert.

Dirigit a:

• Ets directiu o un alt comandament d'organitzacions interessades a dur a terme una transformació.
  • Ets consultor de grans, petites i mitjanes empreses.
  • Ets administrador o membre de consells de direcció o administració.

Direcció acadèmica:

Oriol Amat, Degà de la UPF Barcelona School of Management i Catedràtic del Departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra, és Vicedegà del Col·legi d’Economistes de Catalunya i Vicepresident de ACCID.

Certificat:

En superar el Curs Executive sobre Com Transformar una Empresa en 90 dies, rebràs un certificat oficial de la UPF Barcelona School of Management, recolzat pel prestigi d'Universitat Pompeu Fabra, la universitat núm. 1 a Espanya i la primera a Iberoamèrica (https://www.bsm.upf.edu/ca/ranquings-i-mencions).