Decidir. Teoria de jocs

Idioma d'impartició:
Inici de classes:
04 novembre 2020 (per confirmar)
Fi de programa:
23 desembre 2020 (per confirmar)
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
800€

El Curs Executive Online en Teoria de Jocs t'ensenyarà a prendre decisions encertades en qualsevol situació d'interdependència estratègica que se't presenti.
La biologia ens aporta algorismes de decisió que no controlem mitjançant una eina: la intuïció. Però la lògica i les matemàtiques ens permeten maximitzar les probabilitats d'èxit.

El més interessant és que s'aplica a qualsevol sector professional i àmbit de la vida donant resposta a preguntes com: Canvi de treball?, canvi de parella?, disseny i llanço un nou producte?, llanço el penal a l'esquerra o a la dreta?, convoco eleccions?, busco un soci per a la meva empresa o segueixo només?

Amb el Curs Executive Online en Teoria de Jocs aprendràs a:

• Dissenyar formalment un problema on s'hagi de prendre una decisió:
    • Participants (players)
    • Recompenses als possibles resultats del “joc”
    • Estructura del “joc”
  • Calcular quina és la millor decisió per a cada participant mitjançant tècniques probabilístiques.
  • Aplicar la teoria a projectes professionals reals i a situacions personals.

Continguts:

1. El concepte de joc i aplicacions
  2. Jocs simultanis
  3. Estratègies dominants
  4. Equilibris. Aprenentatge dels jugadors.
  5. Jocs seqüencials
  6. Coalicions.
  7. Integració i conclusions.

No es necessiten coneixements previs de probabilitat.

Com s'imparteix:

• Fase de benvinguda i familiarització amb l'entorn virtual: Tindràs accés a una aula comuna per a tots els alumnes de la Executive Education Online amb la finalitat que puguis ampliar la teva xarxa de contactes i establir sinergies amb companys d'altres àrees de coneixement. En aquesta fase tindràs accés a tutorials i instruccions sobre el funcionament de l'entorn virtual, així com un calendari d'activitats online de formació i col·laboració.
  • Fase d'aprenentatge individual: dins de l'aula virtual del teu curs accediràs als materials d'aprenentatge (lectures, casos, vídeos, etc.) perquè et vagis preparant al teu ritme i amb plena flexibilitat.
  • Fase d'aprenentatge grupal: a partir d'aquesta començarà el treball grupal i col·laboratiu on estaràs en contacte amb el professor expert, el coordinador del programa i els teus companys. Aquesta part et permetrà posar en pràctica i discutir els continguts apresos durant la primera fase, així com compartir experiències amb els teus companys i resoldre dubtes amb el professor expert.

Dirigit a:

• Treballes en el sector polític
  • Ets directiu o executiu d'una empresa gran o pime
  • Consultor o Assessor de qualsevol àrea
  • Treballar sovint en processos de negociació
  • Treballes en mercats molt competitius

Direcció Acadèmica:

Lluís Vicent, Director de Programes Online de la UPF Barcelona School Of Management i expert en presa de decisions en el sector educatiu.

Certificat:

En superar el Curs Executive en Teoria de Jocs rebràs un certificat oficial de la UPF Barcelona School of Management, recolzat pel prestigi d'Universitat Pompeu Fabra, la universitat núm. 1 a Espanya i la primera a Iberoamèrica (Rànquing Times Higher Education 2020).