Curs Executive Online en Presentacions d'Impacte: domina l'art de parlar en públic

Idioma d'impartició:
Inici de classes:
08 juny 2020 (per confirmar)
Fi de programa:
27 juliol 2020 (per confirmar)
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
800€

Quants oradors són capaços de captar l'atenció de l'audiència durant tota la seva intervenció? Pocs, encara i així en el 90% de les professions parlar en públic és una competència decisiva per a l'èxit professional.

L'habilitat de realitzar bones presentacions pot ser diferencial en el desenvolupament de la carrera professional. Per a això cal saber impactar a l'audiència cuidant tant el contingut com la posada en escena.

Amb el curs en presentacions d'impacte aprendràs a:

• Saber com preparar una presentació professional d'impacte en totes les seves fases.
  • Seleccionar i estructurar la informació per a transmetre de manera efectiva el discurs
  • La capacitat de triar el format audiovisual i el disseny òptim per a mostrar el contingut
  • La reducció de la por escènica per a mostrar seguretat
  • Millorar l'expressivitat mitjançant l'ús de la veu i els gestos
  • Controlar altres elements com el temps i la tecnologia

Continguts:

1. L'elaboració i estructuració del discurs
  2. El suport audiovisual
  3. La pràctica de la veu
  4. La gestualitat i la posició corporal
  5. El domini dels ritmes i els tempos en la creació i execució del discurs.

Com s'imparteix:

• Fase de benvinguda i familiarització amb l'entorn virtual: Tindràs accés a una aula comuna per a tots els alumnes de la Executive Education Online amb la finalitat que puguis ampliar la teva xarxa de contactes i establir sinergies amb companys d'altres àrees de coneixement. En aquesta fase tindràs accés a tutorials i instruccions sobre el funcionament de l'entorn virtual, així com un calendari d'activitats online de formació i col·laboració.
  • Fase d'aprenentatge individual: dins de l'aula virtual del teu curs accediràs als materials d'aprenentatge (lectures, casos, vídeos, etc.) perquè et vagis preparant al teu ritme i amb plena flexibilitat.
  • Fase d'aprenentatge grupal: a partir d'aquesta començarà el treball grupal i col·laboratiu on estaràs en contacte amb el professor expert, el coordinador del programa i els teus companys. Aquesta part et permetrà posar en pràctica i discutir els continguts apresos durant la primera fase, així com compartir experiències amb els teus companys i resoldre dubtes amb el professor expert.

A qui va dirigit

• Consultors
  • Directors executius
  • Controllers
  • Professionals d'operacions, responsables d'àrea o unitat de negoci que necessiten millorar les seves presentacions

Professorat:

Emma Rodero, Doctora en Comunicació i Doctora en Psicologia, és investigadora i professora titular en el Departament de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra, on imparteix Oratòria. També és Directora del CCLab en la UPF Barcelona School of Management, dedicat a la formació en competències comunicatives.

Certificat:

En superar el Curs Executive en Presentacions d'Impacte rebràs un certificat oficial de la UPF Barcelona School of Management, recolzat pel prestigi d'Universitat Pompeu Fabra, la universitat núm. 1 a Espanya i la primera a Iberoamèrica (Rànquing Times Higher Education 2020).