Curs Executive Online en Gestió d'Equips Remots

Inici de classes:
08 juny 2020 (per confirmar)
Fi de programa:
27 juliol 2020 (per confirmar)
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
900€

Fruit de la transformació digital sorgeix la necessitat de donar una resposta als equips que treballen a distància. Les necessitats generacionals i de mercat, així com les circumstàncies que ens presenta l'actualitat han obligat a les empreses a preparar-se per al teletreball i la gestió d'equips remots.

Els responsables d'equip amb persones que treballen en remot s'enfronten a noves maneres de liderar els projectes i per a això és fonamental el coneixement sobre el funcionament d'equips virtuals, les eines per a la gestió dels equips en remots i la gestió eficient de les relacions dins dels equips remots.

Aquest nou paradigma ens porta a treballar en projectes transversals i a revisar les formes d'organització i de motivació, així com l'ús adequat de la comunicació a distància.

En el Curs Executive Online en Gestió d'Equips Remots aprendràs a:

• Descobrir el potencial del treball en remot veient-lo com una oportunitat.
• La capacitat d'utilitzar eines que millorin els processos i la comunicació entre els membres de l'equip.

Continguts:

1. Què és un equip remot

• Definició d'equip remot
  • Característiques d'una gestió en remot
  • Avantatges d'un equip remot
  • Reptes d'un equip remot

2. Com comunicar en remot

• Rols i regles de funcionament
  • Domini i tractament de les zones horàries
  • Tipus de reunions
  • Eines de comunicació en remot

3. Liderar equips en remot

• Coordinar activitats de l'equip
  • Generació de confiança
  • Col·laboració en equips remots
  • Gestió de conflictes en remot

4. Gestió de l'acompliment i generació de compromís en equips remots

• Claus d'èxit en la gestió de l'acompliment en remot
  • Principals problemes en la gestió de l'acompliment en remot
  • Mobilitzar equips en remot
  • Eines de generació de compromís en equips remots

Com s'imparteix:

• Fase de benvinguda i familiarització amb l'entorn virtual: Tindràs accés a una aula comuna per a tots els alumnes de la Executive Education Online amb la finalitat que puguis ampliar la teva xarxa de contactes i establir sinergies amb companys d'altres àrees de coneixement. En aquesta fase tindràs accés a tutorials i instruccions sobre el funcionament de l'entorn virtual, així com un calendari d'activitats online de formació i col·laboració.
  • Fase d'aprenentatge individual: dins de l'aula virtual del teu curs accediràs als materials d'aprenentatge (lectures, casos, vídeos, etc.) perquè et vagis preparant al teu ritme i amb plena flexibilitat.
  • Fase d'aprenentatge grupal: a partir d'aquesta començarà el treball grupal i col·laboratiu on estaràs en contacte amb el professor expert, el coordinador del programa i els teus companys. Aquesta part et permetrà posar en pràctica i discutir els continguts apresos durant la primera fase, així com compartir experiències amb els teus companys i resoldre dubtes amb el professor expert.

Dirigit a:

Persones que treballen en posicions de management que gestionen equips remots dins d'una organització amb dispersió geogràfica.

Direcció acadèmica:

Mercè Martín, llicenciada en Psicologia per la Universitat de Barcelona i certificada en Coaching Executiu i d'Equips per la International Coaching Federation, és Cap de l'Àrea Acadèmica de Persones i Organització i professora en la UPF Barcelona School of Management.

Certificat:

En superar el Curs Executive en Gestió d'Equips Remots rebràs un certificat oficial de la UPF Barcelona School of Management, recolzat pel prestigi d'Universitat Pompeu Fabra, la universitat núm. 1 a Espanya i la primera a Iberoamèrica (Rànquing Times Higher Education 2020)