Curs Executive Online en Formació de Formadors

Inici de classes:
15 juny 2020 (per confirmar)
Fi de programa:
03 agost 2020 (per confirmar)
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
800€

Els bons formadors saben que han de revisar i perfeccionar les seves metodologies d'ensenyament amb l'objectiu d'optimitzar el procés d'aprenentatge dels seus alumnes.
És necessari conèixer com aprenen els adults a l'actualitat i quins mètodes estan donant millors fruits. Des d'una perspectiva pràctica, es tractaran els aspectes que potencien els resultats dels programes de formació. Els participants tindran l'opció d'efectuar simulacions, impartint classe i distingint el punts clau a millorar.

Amb el Curs Executive de Formació de Formadors aprendràs a:

• Perfeccionar les teves habilitats com a formador.
  • Comprendre les claus que permeten millorar el procés de formació: Coneixement dels alumnes, dinàmica de grups, professors i estils de formació, mètodes didàctics i mitjans pedagògics, programació de sessions i matèries, avaluació.

Continguts:

1. Introducció
  2. Perfil dels alumnes i la dinàmica de grups
  3. Professor i estils de formació
  4. Mètodes didàctics
  5. Mitjans pedagògics
  6. Programació de sessions i matèries
  7. Avaluació
  8. Integració i conclusions

Com s'imparteix:

• Fase de benvinguda i familiarització amb l'entorn virtual: Tindràs accés a una aula comuna per a tots els alumnes de la Executive Education Online amb la finalitat que puguis ampliar la teva xarxa de contactes i establir sinergies amb companys d'altres àrees de coneixement. En aquesta fase tindràs accés a tutorials i instruccions sobre el funcionament de l'entorn virtual, així com un calendari d'activitats online de formació i col·laboració.
  • Fase d'aprenentatge individual: dins de l'aula virtual del teu curs accediràs als materials d'aprenentatge (lectures, casos, vídeos, etc.) perquè et vagis preparant al teu ritme i amb plena flexibilitat.
  • Fase d'aprenentatge grupal: a partir d'aquesta començarà el treball grupal i col·laboratiu on estaràs en contacte amb el professor expert, el coordinador del programa i els teus companys. Aquesta part et permetrà posar en pràctica i discutir els continguts apresos durant la primera fase, així com compartir experiències amb els teus companys i resoldre dubtes amb el professor expert.

Dirigit a:

Ets professor o formador i desitges iniciar-te o perfeccionar les teves eines com a docent.

Direcció Acadèmica:

Oriol Amat, Degà de la UPF Barcelona School of Management i Catedràtic del Departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra, és Vicedegà del Col·legi d’Economistes de Catalunya i Vicepresident de ACCID.

Certificat:

En superar el Curs Executive en Formació de Formadors rebràs un certificat oficial de la UPF Barcelona School of Management, recolzat pel prestigi d'Universitat Pompeu Fabra, la universitat núm. 1 a Espanya i la primera a Iberoamèrica (Rànquing Times Higher Education 2020).