Curs Executive Online en Finances i comptabilitat per a directius

Inici de classes:
08 juny 2020 (per confirmar)
Fi de programa:
27 juliol 2020 (per confirmar)
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
800€

La majoria de les decisions empresarials requereixen la utilització de dades comptables i financeres. Per aquest motiu, s'espera dels directius un coneixement adequat d'aquestes matèries. Uns coneixements que cal perfeccionar i actualitzar sobretot si no s'està directament implicat en l'àrea comptable i financera.

Amb el Curs Executive Online en Finances i comptabilitat per a directius aprendràs a:

• Valorar casos pràctics d'empreses reals.
  • Interpretar correctament la informació comptable i financera.
  • Formular diagnòstics i plans d'actuació basant-se en l'anàlisi d'empreses.
  • Confeccionar i controlar pressupostos i plans financers.
  • Conèixer els aspectes fonamentals de la política d'inversions i finançament.
  • Entendre els elements bàsics de valoració d'empreses.

Continguts:

1. Introducció. Comptes anuals (Compte de resultats, Balanç de situació i Estat de fluxos de tresoreria).
  2. Anàlisi d'empreses. Anàlisi patrimonial i financera (capitalització, solvència, fons de maniobra, terminis, rotacions, etc.). Anàlisi de la rendibilitat (ROE, EBITDA, etc.), l'autofinançament i el creixement.
  3. Pressupostos i plans financers.
  4. Política d'inversions (ROI) i de finançament.
  5. Valoració d'empreses (valor comptable, PER, etc.).
  6. Integració i conclusions.

Com s'imparteix:

• Fase de benvinguda i familiarització amb l'entorn virtual: Tindràs accés a una aula comuna per a tots els alumnes de la Executive Education Online amb la finalitat que puguis ampliar la teva xarxa de contactes i establir sinergies amb companys d'altres àrees de coneixement. En aquesta fase tindràs accés a tutorials i instruccions sobre el funcionament de l'entorn virtual, així com un calendari d'activitats online de formació i col·laboració.
  • Fase d'aprenentatge individual: dins de l'aula virtual del teu curs accediràs als materials d'aprenentatge (lectures, casos, vídeos, etc.) perquè et vagis preparant al teu ritme i amb plena flexibilitat.
  • Fase d'aprenentatge grupal: a partir d'aquesta començarà el treball grupal i col·laboratiu on estaràs en contacte amb el professor expert, el coordinador del programa i els teus companys. Aquesta part et permetrà posar en pràctica i discutir els continguts apresos durant la primera fase, així com compartir experiències amb els teus companys i resoldre dubtes amb el professor expert.

Dirigit a:

• Executius
  • Administradors
  • Accionistes
  • Altres professionals i autònoms interessats en la matèria

Direcció acadèmica:

Oriol Amat, Degà de la UPF Barcelona School of Management i Catedràtic del Departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra, és Vicedegà del Col·legi d’Economistes de Catalunya i Vicepresident de ACCID.

Certificat:

En superar el Curs Executivu en Finances i Comptabilitat per a Directius rebràs un certificat oficial de la UPF Barcelona School of Management, recolzat pel prestigi d'Universitat Pompeu Fabra, la universitat núm. 1 a Espanya i la primera a Iberoamèrica (Rànquing Times Higher Education 2020).